Ortografia kontra Wikipedia

Stan Zurek
Przepraszam, że uprawiłem trochę samowolki bez uzgadniania z Grupą
Trzymającą Władzę, ale wydaje mi się że to może być dobre rozwiązanie
- uderzyć w finanse, to może się komuś w końcu znudzi...

Polecam lekturę emaili poniżej.

Pozdrawiam

Zureks

Re: Ortografia kontra Wikipedia

Tomasz Ganicz
No proszę  - dobry pomysł, żeby odciąć go od środków finansowych :-)
Google faktycznie go filtruje? Faktem jest, że dawno nie widziałem
tego serwisu w wynikach...

W dniu 28 czerwca 2012 12:19 użytkownik Stan Zurek <[hidden email]> napisał:

> [...]
> Trzymającą Władzę, ale wydaje mi się że to może być dobre rozwiązanie
> - uderzyć w finanse, to może się komuś w końcu znudzi...

Jakub K.
2012/6/28 Tomasz Ganicz <[hidden email]>:
> Google faktycznie go filtruje? Faktem jest, że dawno nie widziałem
> tego serwisu w wynikach...

Jest o wiele niżej w pozycji ale nadal jest, jeśli spróbujemy wyszukać
hasło które jest tylko u nas to wyskoczy wśród mirrorów (np. dla
"Gawriił Nikołajewicz Popow" wyskakuje dla 4 pozycji i to strona nie
będąca dublem poprzednich). Poza tym przypominam że appspot należy do
Google więc wygląda na to że te poprawki wprowadzili dla siebie a nie
dla nas bo nadal go hostują.

Plushy