Översättning av strategirekommendationer

Översättning av strategirekommendationer

Eric Luth
Hej alla!

Som många av er nog är medvetna om har Wikimedia Foundation tagit fram ett antal strategiska rekommendationer för Wikimedia 2030. Inför det strategiarbete som vi nu sätter igång i Wikimedia Sverige skulle vi behöva översätta dessa till svenska. Jag undrar därför om det är någon här som skulle vara intresserad av att vara med i en översättargrupp för strategirekommendationerna?

Svara gärna direkt i mail till mig om du är intresserad av att vara med!

Allt gott
Eric Luth
Projektledare engagemang och påverkan | Project Manager, Involvement and Advocacy
Wikimedia Sverige
+46 (0) 765 55 50 95

Stöd fri kunskap, bli medlem i Wikimedia Sverige.
Läs mer på blimedlem.wikimedia.se

Re: Översättning av strategirekommendationer

Dan Albert John Koehl
hej Eric, jag är gärna med i en översättare grupp för strategi rekommendationerna. jag har på meta hjälpt till med att översätta sidor sedan 2002.
mvh, Dan Koehl
Mobile telephone (Cambodia): 095 644 950
Mobile telephone 2 (Sweden): +46,739 17 17 89
Skype: DanKoehl ICQ: 40467 87
Facebook: dan.koehl