Partia Dobrego Humoru

Wojciech Pędzich
http://www.mediarp.pl/publicystyka/cenzura-na-wikipedii-skasowano-haslo-partia-dobrego-humoru-18244,3103.html

Sądzę, że tym powinien zająć się rzecznik.

Wojtek

Re: Partia Dobrego Humoru

Powerek38
Ja myślę, że dopóki piszą o tym tak niszowe portale, to nie ma sensu
kruszyć kopii. Co prawda tam jest ewidentny błąd merytoryczny
(przywoływanie SDU sprzed sześciu lat, w starej procedurze, tymczasem
Pablo skasował to po ostatniej dyskusji na DNU), ale różne rzeczy już o
nas pisano. Jak ktoś zapyta Pawła Z., to oczywiście powinien wyjaśnić,
ale żeby tak samemu wychodzić, to IMHO nie ma z czym.

Powerek38

W dniu 2012-04-02 11:47, Wojciech Pędzich pisze:

> http://www.mediarp.pl/publicystyka/cenzura-na-wikipedii-skasowano-haslo-partia-dobrego-humoru-18244,3103.html
>
> Sądzę, że tym powinien zająć się rzecznik.
>
> Wojtek

Re: Partia Dobrego Humoru

Marek Mazurkiewicz
W dniu 2 kwietnia 2012 11:54 użytkownik Powerek38 <[hidden email]> napisał:

> [...]
> ostatniej dyskusji na DNU), ale różne rzeczy już o nas pisano. Jak ktoś
> zapyta Pawła Z., to oczywiście powinien wyjaśnić, ale żeby tak samemu

Też myślę, że nie zasłużyli by z nimi walczyć zwłaszcza że "Artykuł
pierwotnie ukazał się na stronie www.newsy.sadurski.com u nas
publikujemy za zgodą autora." czyli autopromocja.

Re: Partia Dobrego Humoru

picus-viridis
> http://www.mediarp.pl/publicystyka/cenzura-na-wikipedii-skasowano-haslo-partia-dobrego-humoru-18244,3103.html
>
> Sądzę, że tym powinien zająć się rzecznik.

To też jest niezłe (z Broniarkiem to akurat racja, ale "ataki" na ekonomistę SKOK-ów...)

Picus viridis

Re: Partia Dobrego Humoru

Tomek Gazeta.pl
> ale "ataki" na ekonomistę SKOK-ów...)
>
> Picus viridis

Nie no, dość zabawne jest raczej, że to hasło zostało akurat.

Elfhelm

Re: Partia Dobrego Humoru

Paweł Zaręba
To jeszcze jedne link

http://blogi.newsweek.pl/Tekst/polityka-polska/619107,piotr-tymochowicz-zostaje-premierem-gabinetu-cieni-a-partie-dobrego-humoru-skasowano-z-wikipedii.html

trzeba przyznać, że pan Sadurski świetnie się promuje

Pablo000

Re: Partia Dobrego Humoru

Powerek38
Oj tam, oj tam: na blogi.newsweek.pl bloga może mieć każdy, to nie jest
natemat.pl albo Blogi "Polityki", gdzie blogować można tylko na
zaproszenie redakcji :) Naprawdę nie przejmujmy się za mocno :)

Powerek38

W dniu 2012-04-03 06:30, Paweł Zaręba pisze:

> [...]
>
> trzeba przyznać, że pan Sadurski świetnie się promuje

Re: Partia Dobrego Humoru

Paweł Zienowicz
> [...]
>
> trzeba przyznać, że pan Sadurski świetnie się promuje

Myślałem od wczoraj o tym zdarzeniu, ale nie mam żadnego konstruktywnego
pomysłu jak zareagować. Każda nasza próba polemiki zostanie odczytana
jako zwycięstwo w nieistniejącej batalii i wykorzystana przez tego
satyryka do dalszej promocji. Wydaje mi się, że najlepiej po prostu
zignorować jego krytykę wmyśl przysłowia "psy szczekają; karawana jedzie
dalej".

Paweł Zienowicz tel. 515235656

Re: Partia Dobrego Humoru

Paweł Zaręba
Ja też tak uważam i po 2 wpisach na fecebooka zaprzestałem dalszej dyskusji.

Pablo000