Pilnowanie PA: niby każdy wie, ale...

Ejdzej Wikipedysta
Dzisiaj na GDU ktoś zidentyfikował grafikę rzekomo PD jako zrzut
ekranu z gry. Poszła od razu do kasacji, ale okazało się że ktoś w
dobrej wierze przekopiował na commons a stamtąd rozlazła się do kilku
innych Wikipedii z lokalną kopią w en: wszędzie się powoływali na to,
że jakiś ludek (właśnie: muszę zobaczyć jaki i co jeszcze przesłał)
oznaczył to u nas jako PD... A pewnie takich przypadków jest
codziennie od metra :-/

--
Wikipedysta:A.J.

Re: Pilnowanie PA: niby każdy wie, ale...

ajf-2
Cytowanie Ejdzej Wikipedysta <[hidden email]>:

> [...]
> że jakiś ludek (właśnie: muszę zobaczyć jaki i co jeszcze przesłał)
> oznaczył to u nas jako PD... A pewnie takich przypadków jest

Od metra jest też odwrotnych przypadków - obrazek jest z softu typu GPL/MPL/BSD
a jest oznaczany jako FU i siup.

Czy mógłbyś jednak rzucić linkiem co to za grafika ?

Bo gry też powstają czasem na GPL:P

Pozdrawiam
AJF/WarX

=?ISO-8859-2?Q?Re:__Pilnowanie_PA:_niby_ka=BFdy_wie, _ale...?=

Ejdzej Wikipedysta
06-01-25, ajf napisał(a):

> Od metra jest też odwrotnych przypadków - obrazek jest z softu typu GPL/MPL/BSD
> a jest oznaczany jako FU i siup.

Zostawiłem ją w [[en:Tony Hawk]] bo oni tam mają inną politykę. Nie
chcę wskazywać palcem, ale wikipedysta który ją wgrał powsadzał też
wiele innych zrzutów i skanów FU jako PD. Soft firmowany przez
popularnego skatera raczej nie jest 'free' :)

--
Wikipedysta:A.J.

Re: Pilnowanie PA: niby każdy wie, ale...

Derbeth-2
Dnia Wed, 25 Jan 2006 14:49:41 +0100, Ejdzej Wikipedysta napisał(a):

> [...]
> wiele innych zrzutów i skanów FU jako PD. Soft firmowany przez
> popularnego skatera raczej nie jest 'free' :)

Dlatego też moim zdaniem pilnowanie [[special:log/upload]] jest nie mniej ważne od śledzenia ostatnich zmian. Jak zauważyłem, obecnie nowe pliki przegląda niewielka liczba administratorów.

--
Piotr 'Derbeth' Kubowicz
Derbeth Site <http://derbeth.glt.pl>

Pomóż Wikibooks stworzyć największy zbiór otwartych podręczników! http://pl.wikibooks.org/