Poczekalnia - wybory do rad Warszawy

Lukasz Lukomski
Pozwoliłem sobie zmienić wynik podawany w dyskusji hasła
(http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja:Wybory_do_rad_dzielnic_Warszawy_w_2010_roku)
- przepraszam, ale nawet licząc głosy wychodzi zdecydowanie za
usunięciem. Wstawianie szablonu o uzyskaniu konsensusu, podczas gdy
hasło wcale się nie zmieniło, nie przedstawiono żadnych dowodów na
wyjątkowość tych władz jest dla mnie po prostu nadużyciem.

LL

Re: Poczekalnia - wybory do rad Warszawy

Paweł Zaręba
Mocne słowa, z którymi pozwolę sobie się nie zgodzić. Ja czytając wypowiedzi
odniosłem inne wrażenie. Pytanie tylko, skoro był konsensus za usunięciem
(licząc głosy - choć to nie głosowanie), to dlaczego nie usunąłeś hasła?

Pablo000

W dniu 27 grudnia 2010 18:26 użytkownik Lukasz Lukomski <
[hidden email]> napisał:

> [...]
> hasło wcale się nie zmieniło, nie przedstawiono żadnych dowodów na
> wyjątkowość tych władz jest dla mnie po prostu nadużyciem.

dr Paweł Zaręba
ROTO-FRANK Okucia Budowlane Sp. z o.o.
tel: +48 696 403 921
[hidden email];
[hidden email];

2010/12/27 Paweł Zaręba <[hidden email]>:

> [...]
> (licząc głosy - choć to nie głosowanie), to dlaczego nie usunąłeś hasła?

Po to jest możliwość podawania trzech możliwych rezultatów dyskusji,
żeby z nich skorzystać. Podawanie informacji, że nie uzyskano
konsensusu jest najbliższa prawdzie, podawanie, że zdecydowano o
pozostawieniu - najdalsza. Nie będę kasował hasła, za którego
zostawieniem opowiedziało się kilka osób, ale ignorowanie wprost
wypowiedzi  Aotearoy, Picusa, WTM, Masura, jDavida, Elfhelma i mojej
to jednak nie fair. Żaden z nas nie użył wyłącznie szablonu
{{usunąć}}, nasze argumenty pozostały nieodpowiedziane, hasło nie
uległo poprawie a w dyskusję trafił "konsensus za zostawieniem". To
chyba nie tak powinno działać.

> [...]

> hasło wcale się nie zmieniło, nie przedstawiono żadnych dowodów na
> wyjątkowość tych władz jest dla mnie po prostu nadużyciem.

Głosy '''liczyliśmy''' gdy było SDU. Teraz gra tylko waga argumentów

2010/12/27 Przykuta <[hidden email]>:

> Głosy '''liczyliśmy''' gdy było SDU. Teraz gra tylko waga argumentów
>
> przykuta

Re: Poczekalnia - wybory do rad Warszawy

Tomek Gazeta.pl
Szkoda jednak, że został artykuł niedopracowany i ewidentnie wątpliwy
pod kątem WP:CWNJ.
Tomek

Re: Poczekalnia - wybory do rad Warszawy

Adamt
Bardzo mnie martwi iż Poczekalnia staje się miejscem gdzie kilku skostniałych delecjonistów robi sobie pole do kasowania artykułów które choć odbiegają od jeszcze bardziej starej, nieaktualnej i skostniałej zasady CWNJ to jednak poprzez swój poziom wykonania i rzetelność powinny znaleźć swoje miejsce na Wikipedii. Zastanówmy się nad poziomem swojego delecjonizmu bo ciężko z nim walczyć gdy jest chory i przesadzony co z kolei zniechęca do pracy w ogóle. To uwaga na marginesie. Co do artu: Artykuł był po pierwsze niedopracowany i należało poczekać na jego skończenie a miejscem na to jest brudnopis. Tam też powinien się znaleźć i to powinno zostać wykonane. Po drugie jeżeli art jest opracowany bardzo dobrze ma mocne źródła, technicznie jest nienaganny i spełnia wszelkie zasady Wikipedii, nie widzę powodu by nie mógł znaleźć się w przestrzeni głównej jako wyjatek i na pewno Wiki nie straciła by na tym. Jeżeli nie, to zaproponować autorowi (z racji tematu) przeniesienie do Wikiźródeł Taka powinna być kolejność i w takim duchu powinno się rozpatrywać hasła. Cieszmy się że powstają nowe hasła i pomagajmy autorom w ich rozwijaniu i zachęcajmy do pisania a nie kasujmy wypowiadając sakramentalne zdanie ''Niezgodne z CWNJ'' Jesteśmy administratorami i mamy pomagać zwłaszcza osobom które nie są wandalami i mają chęci w rozwijania Wikipedii Przepraszam za tak długą wypowiedź.

Adamt

"Polish Wikipedia mailing list" <[hidden email]> napisał(a):
 > Szkoda jednak, że został artykuł niedopracowany i ewidentnie wątpliwy
 > pod kątem WP:CWNJ.
 > Tomek

Re: Poczekalnia - wybory do rad Warszawy

Przykuta
Cieszmy się że powstają nowe hasła i pomagajmy autorom w ich rozwijaniu i zachęcajmy do pisania a nie kasujmy wypowiadając sakramentalne zdanie ''Niezgodne z CWNJ'' Jesteśmy administratorami i mamy pomagać zwłaszcza osobom które nie są wandalami i mają chęci w rozwijania Wikipedii Przepraszam za tak długą wypowiedź.

> [...]

Wkład nowicjuszy podlinkowany jest na OZ:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Specjalna:Wk%C5%82ad/newbies

Także zachęcam do pomagania.

Re: Poczekalnia - wybory do rad Warszawy

Tomek Gazeta.pl
WP:CWNJ ma charakter zasady i dopóki nie zostanie zmieniona jest
podstawą usuwania haseł. Wikiźródła nie są miejscem, gdzie można
przenosić nieencyklopedyczne i niedopracowane hasła z Wikipedii.
Jeżeli hasło mimo obecności na DNU nie doczeka się poprawy pod kątem
uźródłowienia powinno być usunięte jako niezgodne z podstawowymi i
najważniejszymi zasadami, na których opiera się projekt.

Tomek

> [...]

 > uźródłowienia powinno być usunięte jako niezgodne z podstawowymi i
 > najważniejszymi zasadami, na których opiera się projekt.

Projekt opiera sie na nas samych. My mamy go rozwijać a nie działac odpychajaco dla edytujących Podpieranie się wybiórczo złą zasadą jest błędem i naszą wygodą. WP:CWNJ nie spełnia 70 % artykułów (wszystkie artykuły opisujące różne przedmioty bo je katalogujemy a wiekszośc z tych podmiotów nie ma żadnego wpływu na nasze życie codzienne) Nie jesteśmy w sądzie, działajmy rozsądnie. Czy ktoś z oponentów czy Ty poprosiłeś o źródła autora, czy proponowałeś mu pomoc w przeniesieniu arty do Wikiźródeł? Nie. Skasowac jest łatwo ale nie o to chyba chodzi.

Adamt

 > Tomek

Re: Poczekalnia - wybory do rad Warszawy

Bukaj
W dniu 28 grudnia 2010 13:20 użytkownik Adamt <[hidden email]> napisał:

> Projekt opiera sie na nas samych. My mamy go rozwijać a nie działac odpychajaco dla edytujących Podpieranie się wybiórczo złą zasadą jest błędem i naszą wygodą. WP:CWNJ nie spełnia 70 % artykułów (wszystkie artykuły opisujące różne przedmioty bo je katalogujemy a wiekszośc z tych podmiotów nie ma żadnego wpływu na nasze życie codzienne) Nie jesteśmy w sądzie, działajmy rozsądnie. Czy ktoś z oponentów czy Ty poprosiłeś o źródła autora, czy proponowałeś mu pomoc w przeniesieniu arty do Wikiźródeł? Nie. Skasowac jest łatwo ale nie o to chyba chodzi.

Złej - bo taki jest powszechny pogląd większości wikipedystów, czy
złej - bo wikipedysta Adamt tak uważa? Czy przegapiłem jakieś dyskusje
dotyczące tych kwestii? A może to jakaś forma desuetudo? I w jakim
części jest zła - bo zakres tej zasady jest dosyć szeroki?

Dla mnie sformułowania o tym, że Wikipedia nie jest forum dyskusyjnym,
mównicą, usługodawcą hostingowym, serwisem społecznościowym,
katalogiem, miejscem na agitację, reklamę czy twórczość własną itd. są
sensowne. Jasne, że zasada ta mogłaby być zrewidowana, poprawiona,
bardziej dopracowana - jeżeli masz taki pomysł, to zaproponuj
odpowiednie zmiany.

Nie rozumiem Twojego podejścia. 70% artykułów nie spełnia też zasady
WP:WER - co nie znaczy oczywiście, że należy tę zasadę negować. To nie
zasady odstraszają nowych, lecz raczej sposób powiadamiania ich o tych
zasadach.

Jakub

> [...]

 > WP:WER - co nie znaczy oczywiście, że należy tę zasadę negować. To nie
 > zasady odstraszają nowych, lecz raczej sposób powiadamiania ich o tych

Złej bo niezgodnej z duchem Wikipedii Ten projekt rozrasta się ewoluuje a zasady pochodzą z dość odległych czasów. To nie jest tylko moja opinia bo co rusz się o tym mówi a wypowiedzi wielu userów w Poczekalni o tym właśnie świadczą. To że chciałbym zmienić, zaproponować nowe podejście w tym temacie mowiłem kilkakrotnie i wie o tym od dłuższego czasu Elfhelm i jemu też proponowałem popracowanie nad tym w Nowym Roku. Zaproszę na pewno wszystkich do czynnej dyskusji nad nowym kształtem tej zasady. Nie zamierzam do tego czasu negowac zasady CWNJ ale nie zgadzam się na wybiórcze jej stosowanie a już na pewno nie podpieranie sie nią przy kasowaniu stubów czy kasowaniu dobrych artykułów oraz zasłanianie się nia przed innymi userami.

Adamt

Re: Poczekalnia - wybory do rad Warszawy

Paweł Zaręba
Przyszłość nie jest znana, a tutaj kolejne hasło z Poczekalni, które budzi
kontrowersje, może ktoś z krytykujących wcześniejszą decyzję zajmie się nim?
Czy znowu poczekamy, żeby pisać, co i jak należało zrobić?

https://secure.wikimedia.org/wikipedia/pl/wiki/Wikipedia:Poczekalnia/artyku%C5%82y#Wybory_do_Sejmiku_Wojew.C3.B3dztwa_Kujawsko-Pomorskiego_w_2010_roku_i_inne

Pablo000