Podcaster i Masti w Polskim Radio

masti-2
dodam tez info, że o 9:00 będziemy z Borysem w audycji 4 Pory Roku w
Polskim Radio Program I

<http://www.polskieradio.pl/7/163/Artykul/1023928,15-stycznia-Sroda-w-Czterech-Porach-Roku>

masti

Re: Podcaster i Masti w Polskim Radio

Lantuszka .
dzis kolejne obecnosci w mediach na zywo:

o 15:00 (juz trwa) Marek Mazurkiewicz w Superstacji

a o 18:00 ja w Polskie Radio 24. wraz ze mna jeszcze dwoch gosci: z Centrum
Cyfrowego i ZAiKS-u
wydawca zmienia co chwila wersje. ale przed chwila napisala "Liczę, że
wychodząc od Wikipedii i jej otwartych, współtworzonych przez wolontariuszy
i aktywnych w sieci specjalistów z poszczególnych dziedzin, zasobów i
wiążących się z jej otwartością milionowych liczb użytkowników oraz
projektów Centrum Cyfrowego uda się Państwu porozmawiać o wartościach
takiego sposobu udostępniania wiedzy i dorobku
społeczno-naukowo-kulturalnego, ale i o ew. pułapkach otwartych rozwiązań.
Głos Michała Komara ma być właśnie tym elementem krytycznym, bo nie chodzi
jedynie o kwestie prawa autorskiego i honorariów, ale też możliwie jak
najlepiej przefiltrowanych pod kątem błędów informacji i wiedzy. Liczę, że
uda się też odpowiedzieć na pytanie, czy otwarte zasoby mają dostatecznie
grube oczka w swoim sicie weryfikacyjnym i czy Encyklopedia Britannica
(jako przykład gigantycznego projektu chronionego prawami autorskimi i
jednak nieudostępnianego wszem i wobec) jest pod tym kątem patrząc
cenniejsza (mniej omylna) i czy odpowiada na potrzeby swoich czytelników
żyjących w błyskawicznie zmieniającej się rzeczywistości."

Pozrawiam,
Lantuszka

W dniu 14 stycznia 2014 23:44 użytkownik masti <[hidden email]> napisał:

> dodam tez info, że o 9:00 będziemy z Borysem w audycji 4 Pory Roku w
> [...]

Marek Mazurkiewicz
Potwierdzam byłem. Nagranie miało się pojawić na YT. Na razie nie widzę,
planuję się odezwać do nich.