Podsetnik za sastanak u nedelju

Filip Maljković
Pozdrav svima,
Samo da podsetim da cemo u nedelju, 10. maja od 15h odrzati jos jedan
sastanak u DOB. Kao i uvek, svi interesenti su pozvani da prisustvuju.

Ja cu najverovatnije kasniti izvesno vreme, ali bi trebalo da dodjem.

Pozdrav,
Filip

Re: Podsetnik za sastanak u nedelju

Mihajlo Andjelkovic
Да се јавим да долазим. Ако већина друштва касни, каснићу и ја. :D

2009/5/6 Filip Maljkovic <[hidden email]>:

> [...]
> sastanak u DOB. Kao i uvek, svi interesenti su pozvani da prisustvuju.
>
> Ja cu najverovatnije kasniti izvesno vreme, ali bi trebalo da dodjem.

Дејан Методије
Kada već pomenu kašnjenje, ja bih voleo da saznam šta o dolaženju na sastanak misli ženska ekipa (asocijacija nije skroz slučajna, priznajem)? Dakle, za Anu znamo. Lampice? Sanja? Molim vas da se izjasnite.

Metodije

2009/5/8 Mihajlo Anđelković <[hidden email]>
> [...]

> sastanak u DOB. Kao i uvek, svi interesenti su pozvani da prisustvuju.
>
> Ja cu najverovatnije kasniti izvesno vreme, ali bi trebalo da dodjem.

Sanja Stanisic
Hehe... Dejaneeeeeeeeeeee :D!!!! Bas se spremam da ti pisem tuzno pismo!

Pokusacu da dodjem (i ako uspem da se probijem, dovodim i gosta ;) ).
Vreme je za "ozbiljne razgovore" ;)! I nemojte da ste takvi, ako svi kasnite, kad pocinje sastanak?
Ljubac,
Sanja

2009/5/8 Дејан Методије <[hidden email]>
> [...]

> sastanak u DOB. Kao i uvek, svi interesenti su pozvani da prisustvuju.
>
> Ja cu najverovatnije kasniti izvesno vreme, ali bi trebalo da dodjem.

Verujem u 4. Pa povedi i gosta, nikad nama nije smetalo da dođe što više ljudi. Što se tužnog pisma tiče, uvek možeš da mi pišeš, ali nemoj da tuguješ. Odma ćemo da te razvedrimo. :)

2009/5/8 Sanja Stanisic <[hidden email]>
> [...]

> sastanak u DOB. Kao i uvek, svi interesenti su pozvani da prisustvuju.
>
> Ja cu najverovatnije kasniti izvesno vreme, ali bi trebalo da dodjem.

Ljubaaaaaaac!
:D

Dogovoreno, vidimo se! Verujem da cu stici oko 3.30! Pa ako budem prva, dajte instrukcije sta da kazem onom ciki na ulazu! ;)
(pretpostavljam nesto kao "Daaaj kljuc")

Jos jedan ljubac,
> [...]

> sastanak u DOB. Kao i uvek, svi interesenti su pozvani da prisustvuju.
>
> Ja cu najverovatnije kasniti izvesno vreme, ali bi trebalo da dodjem.

Ja mislim upravo tako. Samo tražiš ključ. Ako nisam u pravu, ispraviće me Filip.

Дејан Методије wrote:

> [...]
>     prva, dajte instrukcije sta da kazem onom ciki na ulazu! ;)
>     (pretpostavljam nesto kao "Daaaj kljuc")

U poslednje vreme nije cak ni to potrebno. Obicno otkljucaju za nas, pa
se samo treba popeti. Mada, za svaki slucaj treba pitati da li je
otkljucano gore.

Re: Podsetnik za sastanak u nedelju

Aleksandra Ravas
Da se izjasnim po Metodijevom pitanju - ja danas nećEM moći da dođem na kovanje ivil planova...
U zamenu, šaljem pozdravčić svima koji dođu, makar i kasnili na početak!

> [...]

> sastanak u DOB. Kao i uvek, svi interesenti su pozvani da prisustvuju.
>
> Ja cu najverovatnije kasniti izvesno vreme, ali bi trebalo da dodjem.

Најгора си од све деце. :)

2009/5/10 Aleksandra Ravas <[hidden email]>
> [...]

> sastanak u DOB. Kao i uvek, svi interesenti su pozvani da prisustvuju.
>
> Ja cu najverovatnije kasniti izvesno vreme, ali bi trebalo da dodjem.

Nemoj sad ti meni da uvaljuješ svoju titulu na kvarno! :D

2009/5/10 Дејан Методије <[hidden email]>
Најгора си од све деце. :)