Pokaz slajdów w Wikinews

Adam Kliczek / Wikipedia
Z wielką radością ogłaszam, że właśnie została uruchomiona opcja pokazu
slajdów w serwisie Wikinews! :) Za radą Mastiego poprosiłem o pomoc Beau.
Uwinął się on z tematem błyskawicznie - przeniósł funkcjonalność z Commons
do Wikinews w trakcie, gdy ja produkowałem się na Konferencji o
fotografowaniu. Beau, wielkie dzięki, super robota! :)

Gadżet (zielony prostokącik w prawym górnym rogu) jest włączony dla
wszystkich użytkowników i pojawia się na stronach, gdzie występuje galeria
oznaczona tagiem <gallery>. Pokazywany jest opis zdjęcia i dane o autorze.

Zapraszam do przetestowania gadżetu na moim ostatnim fotoreportażu:

http://pl.wikinews.org/wiki/Koncert_charytatywny_%22Stefan_Fest%22_w_Warszawie:_fotoreporta%C5%BC

*Adam Kliczek (CLI)*
*fotograf, redaktor*
Stowarzyszenie Wikimedia Polska / Wikipedia
tel. (+48) 519-520-107
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:CLI
https://www.facebook.com/adam.kliczek.photography