Pomnik Wikipedii - księga pamiątkowa

Natalia Szafran-Kozakowska-3
Droga społeczności!

Jak zapewne wiecie 22 października w Słubicach nastąpi odsłonięcie
pierwszego na świecie pomnika Wikipedii. Z tej okazji chcielibyśmy
przygotować księgę pamiątkową, która zostanie wręczona inicjatorom
powstania pomnika podczas ceremonii odsłonięcia. Na stronie wiki będziemy
zbierać wasze podziękowania czy wpisy dla organizatorów, następnie
wydrukujemy je w formie książki i zabierzemy do Słubic.
Swoje wpisy możecie zamieszczać tutaj:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Pomnik_Wikipedii_-_Ksi%C4%99ga_pami%C4%85tkowa
Będziemy na nie czekać do soboty, do godziny 23.59.

Zachęcam do wpisywania się - chcemy, żeby to była forma, dzięki której
wszyscy członkowie społeczności będą mieli szanse być częścią tego
wydarzenia :)

Magalia

Re: Pomnik Wikipedii - księga pamiątkowa

Awersowy
Mamy 85 wpisów, może więc dojedziemy do okrągłej setki? :)
Deadline mija dzisiaj o północy. Spieszcie się!

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Awersowy

W dniu 14 października 2014 22:47 użytkownik Natalia
<[hidden email]> napisał:

> [...]
> wydarzenia :)
>

> Magalia

Re: Pomnik Wikipedii - księga pamiątkowa

Gytha
> Mamy 85 wpisów, może więc dojedziemy do okrągłej setki? :)
> Deadline mija dzisiaj o północy. Spieszcie się!

> Pozdrawiam,
> Awersowy

To może nie przerzucaj do dyskusji tych niezbyt pochwalnych? Nie mówię o
krytykujących w czambuł, ale o powątpiewających w sens czy wskazujących
lepszą (wg autora) formę uhonorowania, czyli zaangażowanie w tworzenie.

A jakby komuś umknęło ;-):
https://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikipedia:Pomnik_Wikipedii_-_Ksi%C4%99ga_pami%C4%85tkowa&curid=3284019&diff=40729547&oldid=40729414

Gytha

Re: Pomnik Wikipedii - księga pamiątkowa

Tomasz Ganicz
Dlaczego? Jestem przeciw cenzurowaniu.  Usuwał bym tylko ewidentne
wandalizmy i treści jawnie obelżywe, ale tam takich nie widziałem.
Natomiast jak ktoś wyraża sceptyczny stosunek do pomnika w
cywilizowany sposób, to nie powinniśmy go cenzurować. Tytuł tej strony
to "księga pamiątkowa". W np. muzeach - w takich księgach pojawiają
się też wpisy niezadowolonych osób i nikt tego nie cenzuruje... Taka
księga ze sceptycznymi wpisami będzie IMHO miała dużo większą wartość,
niż czysto chwalebna, bo będzie... szczerzej oddawała co społeczność
Wikipedii na ten temat uważała... Doceńmy odwagę tych paru osób, które
wyraziły swoje mieszane uczucia co do tej inicjatywy.

W dniu 18 października 2014 09:56 użytkownik Gytha <[hidden email]> napisał:

> [...]
>
> Gytha

Re: Pomnik Wikipedii - księga pamiątkowa

Marek Mazurkiewicz
Również jestem zdania, że wpisy krytyczne powinny zostać. To że ktoś
wikipedystom stawia pomnik nie powinno być powodem żeby go nie krytykować
(jak zaznaczono - w cywilizowany sposób.)