Pomnik Wikipedii w Słubicach

Maciej W

Hej, mam newsa: http://www.regionalna.tvp.pl/17150555/w-slubicach-stanie-pomniki-wikipedii-pierwszy-na-swiecie . Co sądzicie?

Lajsikonik

Re: Pomnik Wikipedii w Słubicach

Tommy Jantarek
Pierwszy to i największy, podwójny powód do polskiej dumy narodowej. Czyli
odwieczne krycie małości czynami na pokaz.
9 paź 2014 21:42 "Maciej W" <[hidden email]> napisał(a):

> Hej, mam newsa:
> [...]

Dawid Skalec
Echo już było na Facebooku: na grupie odbyła się dyskusja na ten temat.
Sporo osób się o tym dowiedziało, kilka wyraziło swoją opinię.

Dzięki nowemu biurze prasowego uzyskaliśmy także depesze PAP:
http://www.pap.pl/palio/html.run?_Instance=cms_www.pap.pl&_PageID=1&s=infopakiet&dz=rozmaitosci&idNewsComp&filename&idnews=182739

*.:. Dawid Skalec .:.*
*fotograf, redaktor*
Wikipedia − Stowarzyszenie Wikimedia Polska

> Hej, mam newsa:
> [...]

Pawel Szulczewski
On Thu, Oct 09, 2014 at 09:42:24PM +0200, Maciej W wrote:

> Hej, mam newsa: http://www.regionalna.tvp.pl/17150555/w-slubicach-stanie-pomniki-wikipedii-pierwszy-na-swiecie . Co sądzicie?

,,Jak mówi wiceburmistrz Piotr Łuczyński, pomnik będzie być symbolem
tego, że Słubice są miastem akademickim."

Pomijam składnię, ale jakoś nie rozumiem związku (pomnika) Wikipedii z
miastem Słubice jako miastem akademickim.

Jeśli zaś chodzi o sam pomnik, to wielkiego entuzjazmu to we mnie nie
wzbudza. Ale może to dlatego, że osobiście jakoś nie przepadam za
stawianiem pomników.

--
Happy hacking,

Paweł Szulczewski

What's the frequency, Kenneth?

http://www.szulczewski.org

Re: Pomnik Wikipedii w Słubicach

Natalia Szafran-Kozakowska-3
Dla mnie ważny jest nie tyle sam pomnik, ile dobre emocje, które się za nim
kryją - wkładamy dużo pracy w tworzenie Wikipedii, pomnik pokazuje, że
czytelnicy tę pracę widzą i doceniają. Pomyślmy o tym, jak o barnstarze
przyznanym nam przez Słubice - to przyjemne i motywujące :-) Z wypowiedzi
wikipedystów na FB, na stronach dyskusji i w komunikacji prywatnej
zrozumiałam, że wiele osób bardzo się cieszy z takiej formy docenienia
Wikipedii. Zwłaszcza, że inicjatorem był przedstawiciel środowiska
akademickiego i ktoś spoza naszej społeczności.

Będę na odsłonięciu jako kierowniczka biura prasowego Stowarzyszenia. Mam
nadzieję, że inni wikipedyści, którzy np. mają blisko, również się pojawią
:)

Jeśli chodzi o kwestię miasta akademickiego, to sądzę, że chodzi o to, że
chodzi o ogólną ideę wiedzy, która łączy się i z miastem akademickim i z
Wikipedią.

W dniu 9 października 2014 21:58 użytkownik Pawel Szulczewski <
[hidden email]> napisał:

> [...]
>
> Jeśli zaś chodzi o sam pomnik, to wielkiego entuzjazmu to we mnie nie
> wzbudza. Ale może to dlatego, że osobiście jakoś nie przepadam za

Magalia

Re: Pomnik Wikipedii w Słubicach

Natalia Szafran-Kozakowska-3
Ech, trochę mi się posypało zdanie ostatnie na wielu poziomach - wybaczcie,
pora późna, ostatnia kawa tak bardzo dawno temu ;)

--
Magalia

Re: Pomnik Wikipedii w Słubicach

Wojciech Muła
Dnia 2014-10-09, o godz. 21:42:24
"Maciej W" <[hidden email]> napisał(a):

> Hej, mam newsa:
> http://www.regionalna.tvp.pl/17150555/w-slubicach-stanie-pomniki-wikipedii-pierwszy-na-swiecie .
> Co sądzicie?

Bardzo sympatyczny gest, Polacy mają fantazję. :)
Podoba mi się zarówno pomysł, jak i sam projekt pomnika.

w.

Re: Pomnik Wikipedii w Słubicach

Peter Domaradzki
​Najpierw były żołnierzy sowieckich, potem JP II, a teraz Wikipedii? A
czemu nie poszczególnych wikipedystów? Opamiętajcie się!

W dniu 10 października 2014 07:04 użytkownik Wojciech Muła <[hidden email]>
napisał:

> [...]
> .
>
> Bardzo sympatyczny gest, Polacy mają fantazję. :)
> Podoba mi się zarówno pomysł, jak i sam projekt pomnika.

*Peter 'Beliss' Domaradzki*

Re: Pomnik Wikipedii w Słubicach

Wojciech Muła
Dnia 2014-10-10, o godz. 07:57:37
Peter Domaradzki <[hidden email]> napisał(a):

> ​Najpierw były żołnierzy sowieckich, potem JP II, a teraz Wikipedii? A
> czemu nie poszczególnych wikipedystów? Opamiętajcie się!

Polska Partia Protestująca protestuje zawsze do końca! :)

w.