Quantcast

Ponuda za ažuriranje podataka

Srba Ignjatovic

Poštovani,

Dostavljam vam kompletnu bio-bibliografiju i fotografiju pošto su postojeći podaci na Wikipediji osudni i zastareli.
Naravno, podrazumeva se vaše pravo da izvršite selekciju.

Srdačan pozdrav
Srba Ignjatović

P.S. Podatak da sam predsednik UKS ne stoji jer sam razrešen 2010. i od tada nemam nikakvih funkcija u tom Udruženju. Takođe je netačna informacija da sam vlasnik "Apostrofa". Bilo bi poželjno da se ti podaci otklone kako ne bi proizvodili izvesne zabune.

=?utf-8?B?0KHQoNCR0JAg0JjQk9CK0JDQotCe0JLQmNCLLmRvYw==?= (53K) Download Attachment
Srba+Ignjatovic+1+2009+11.jpg (782K) Download Attachment

Re: Ponuda za ažuriranje podataka

Ivan Nador
Poštovani,

dve Vaše ključne primedbe sam odmah ispravio... za ostalo će trebati malo vremena.

No treba znati da Vikipediju može uređivati svako, koristim priliku da Vam predložim da i Vi to radite, a greške su moguće ali upravo i na ovaj način ih ispravljamo

s potovanjem

Ivan Nador "Goldfinger"