Por kontrolo: dato de 1a Ĝenerala asembleo?

Por kontrolo: dato de 1a Ĝenerala asembleo?

KuboF Hromoslav
Saluton!

Prepara Komisiono de Esperanto kaj Libera Scio diskutis pri la dato de nia
unua Ĝenerala Asembleo kaj ĝia proponita (*ankoraŭ ne oficiala!*) tempo
estas la *16a de Majo, ekde 18:00 UTK*. Supozebla daŭro estas 2-3 horoj
(laŭeble plej multaj aferoj estos preparitaj kaj pridiskutitaj anticipe,
por ŝpari asemblean tempon).

Ĉu vi hazarde scias pri iu grava afero en tiu tempo, kiu estus en konflikto
kun tiu dato? Bonvolu informi ĝis mardo, 20:00 UTK (por ke ni havu tempon
alvoki la asembleon ĝustatempe).

Asembleo okazos (precipe) virtuale. (eble, se estos permesite vojaĝi kaj
vizitadi aliajn homojn, povos esti ankaŭ fizika parto de la asembleo ie en
Slovakio, sed la bazo estos virtuala por ebligi tutmondan partoprenon)
Teĥnikaj detaloj estas ankoraŭ solvindaj, sed plejprobable okazos
video/son-voko, eble kun iu voĉdona sistemo.

Amike
Nome de la Prepara Komisiono
KuboF Hromoslav

Re: Por kontrolo: dato de 1a Ĝenerala asembleo?

Szilvási László
Mi rekomendas Zoom. Mi uzas ĝin delonge, kaj trovas ĝin oportuna por la
tasko.

Se vi mem eble ne havus pagan version, volonte mi ofertas nian abonon.
Ĝi ebligas nelimigitan longon por la kunsido.

Amike,

Szilvási

_2020-04-13 14:15 időpontban KuboF Hromoslav ezt írta:_