Poszukiwana pomoc przy promocji Wikiekspedycji

Poszukiwana pomoc przy promocji Wikiekspedycji

Adam Kliczek
Moi drodzy,

Szukam osoby, która pomoże mi w promowaniu Wikiekspedycji na Facebooku:

https://www.facebook.com/Wikiekspedycja

Chodzi konkretnie o wstawianie linków do haseł, w których zostały
wykorzystane zdjęcia z Wikiekspedycji 2012. Przez pewien czas udawało mi
się wstawiać jedno hasło dziennie, ale teraz ze względu na prace związane z
Wiki Lubi Zabytki i inne zobowiązania nie daję już rady.

A więc na czym konkretnie polega praca - wykorzystujemy to narzędzie:

http://toolserver.org/~magnus/ts2/glamorous/

Zaznaczamy "Category" i wpisujemy "Wikiekspedycja 2012" (bez cudzysłowów),
potem klikamy "Run". Następnie przechodzimy do zakładki "File usage
details", wybieramy kolejne zdjęcie z listy i wklejamy na fanpage na
Facebooku, dodając ewentualnie jakąś ciekawostkę o danym miejscu.

Zapraszam chętnych do współpracy. :)

*Adam Kliczek (CLI)*
*fotograf, redaktor*
Stowarzyszenie Wikimedia Polska / Wikipedia
tel. (+48) 519-520-107
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:CLI

Re: Poszukiwana pomoc przy promocji Wikiekspedycji

Powerek38
Ja mogę się zgłosić, i tak spędzam na FB stanowczo za dużo czasu, więc
przynajmniej zrobię coś pożytecznego :)

Powerek38

W dniu 2013-01-12 17:26, Adam Kliczek pisze:

> [...]
>
> Zapraszam chętnych do współpracy. :)

Re: Poszukiwana pomoc przy promocji Wikiekspedycji

Hej.

To świetnie. Dodaj mnie proszę do znajomych:

https://www.facebook.com/adam.kliczek

Wtedy nadam Ci uprawnienia na fanpage'u.