Poszukiwane osoby do pomocy przy przygotowaniu warsztatów edytowania w ramach " 7-8 June, Europeana is organizing an kick off event for the 1989 Roadshow Poland"

Poszukiwane osoby do pomocy przy przygotowaniu warsztatów edytowania w ramach " 7-8 June, Europeana is organizing an kick off event for the 1989 Roadshow Poland"

Tomasz Ganicz
Hej,

Koledzy z Wikimedia Szwecja chcą współzorganizować warsztaty
edytowania Wikipedii w ramach "1989 Roadshow Poland". Jest to impreza
organizowana przez Europeanę i ma polegać na przejazdu przez Polsce
celem zbierania pamiątek i wspomnień po wydarzeniach w Polsce w 1989
r. (od Okrągłego Stołu, po wybór rządu Mazowieckiego). Ma to być dość
głośna impreza, która ruszy w Warszawie 7-8 lipca. W ramach tego
Szwedzi chcą zorganizować międzynarodowe warsztaty
rozwijania/tłumaczenia/ artykułów związanych z tą tematyką w różnych
wersjach językowych Wikipedii i potrzebują współorganizatorów w Polsce
- jak ktoś chciałby się do tego przyłączyć to podaję namiar na osobę,
która to ma organizować:

John Andersson
Wikimedia Sweden
Project Leader Europeana Awareness

Phone: +46(0)73-3965189
Email: [hidden email]
Skype: johnandersson86

Re: Poszukiwane osoby do pomocy przy przygotowaniu warsztatów edytowania w ramach " 7-8 June, Europeana is organizing an kick off event for the 1989 Roadshow Poland"

Tomasz Raburski
Czy wydarzenie nie dotyczy tylko warszawy?

Tomek

W dniu 6 maja 2013 23:36 użytkownik Tomasz Ganicz <[hidden email]>napisał:

> [...]
> wersjach językowych Wikipedii i potrzebują współorganizatorów w Polsce
> - jak ktoś chciałby się do tego przyłączyć to podaję namiar na osobę,

Re: [WikimediaPL-l] Poszukiwane osoby do pomocy przy przygotowaniu warsztatów edytowania w ramach " 7-8 June, Europeana is organizing an kick off event for the 1989 Roadshow Poland"

Michał Buczyński
Dnia 6 maja 2013 23:36 Tomasz Ganicz &lt;[hidden email]&gt; napisał:
[...]
Fajna okazja, ale czy to nie rusza już 7-8 czerwca, czyli za miesiąc? :)

Przy okazji: zgooglałem plany Europeany: http://pro.europeana.eu/documents/31320/1539417/Paper%2007%20-%20Forthcoming%20Events%20in%202013.pdf i wygląda na to, że event GLAM-Wiki jest osobną choć powiązaną z kickstartem pozycją - czyli wydaje się, że samo szkolenie nie musi odbyć się koniecznie 7-8 czerwca, choć bardzo dobrze by było, by było to blisko tej daty.
Napiszę do Johna Anderssona. Sam postaram się pomóc, choć w dni robocze (jak 7 czerwca, piątek) będzie mi ciężko.

michał "a.m." buczyński