Potrebno uraditi

Milos Rancic-2
Dakle, sutra je Beograd izabrani clanak. Nikola kaze da treba uraditi
sledece stvari, a ne sumnjam da je tim povodom u pravu. Imajte na umu
da bi to trebalo da se uradi zakljucno sa krajem danasnjeg dana!

Tokom dana, ja cu sam nesto od ovoga preuzeti.

<Nikola> Dakle, kao prvo bi trebao da se zamoli Raul ili bilo ko od
sisopa na en da ulinkuje [[Economy of Belgrade]] na reci "economic
hub" u tekstu koji ce ici na naslovnoj
<Nikola> Drugo, imam dve lepe slike starog zeleznickog mosta koje
treba poslati na komons
<Nikola> trece, treba napisati clanke o TOB-u i turizmu u Beogradu
<Nikola> I, bilo bi lepo kao sto rekoh, zasejati crvenim linkovima
clanke vezane sa Beograda

Re: Potrebno uraditi

Nikola Smolenski
On Thursday 23 November 2006 15:16, Milos Rancic wrote:
> <Nikola> Dakle, kao prvo bi trebao da se zamoli Raul ili bilo ko od
> sisopa na en da ulinkuje [[Economy of Belgrade]] na reci "economic
> hub" u tekstu koji ce ici na naslovnoj

Sredjeno.

> <Nikola> Drugo, imam dve lepe slike starog zeleznickog mosta koje
> treba poslati na komons

I ovo.

> <Nikola> trece, treba napisati clanke o TOB-u i turizmu u Beogradu

Ovo nije i mozda ni nece biti.

> <Nikola> I, bilo bi lepo kao sto rekoh, zasejati crvenim linkovima
> clanke vezane sa Beograda

Ni ovo nije.

Re: Potrebno uraditi

Milos Rancic-2
On 11/23/06, Nikola Smolenski <[hidden email]> wrote:

> Ni ovo nije.

Pokusacu da se pozabavim ovim tokom dana.

Re: Potrebno uraditi

Nikola Smolenski
On Thursday 23 November 2006 20:38, Milos Rancic wrote:

> Pokusacu da se pozabavim ovim tokom dana.

Interesantno da, koliko vidim, ljudi uopste nisu ovo popunjavali. Bilo je
crvenih linkova i u samom clanku, recimo na FEST, Belgrade Beer Fest itd pa
nista.