Powiązane artykuły

Daniel Koć-2
Hej,

W ostatnich dniach zauważyłem nowe zjawisko na polskiej Wikipedii, czyli
"Powiązane artykuły" na dole strony, tuż pod kategoriami. Widzę je tylko
w Firefoksie i na polskiej wersji, w Chromium nic takiego na dole nie
ma.

Orientujecie się może skąd się to bierze? Bo mi nic nie przychodzi do
głowy - wygląda na jakąś wtyczkę czy co, tylko żadna z zainstalowanych
mi się z tym nie kojarzy.

--
"Завтра, завтра всё кончится!" [Ф. Достоевский]

Re: Powiązane artykuły

Jakub K.
Screenshot?

Plushy

> [...]
> się z tym nie kojarzy.
>
> --
> "Завтра, завтра всё кончится!" [Ф. Достоевский]

Dawid Skalec
Chyba masz włączoną funkcję eksperymentalną „Czytaj więcej”. Informacje na
ten temat znajdziesz na stronie
https://www.mediawiki.org/wiki/Reading/Web/Projects/Related_pages.

Funkcję można wyłączyć w preferencjach
https://pl.wikipedia.org/wiki/Specjalna:Preferencje#mw-prefsection-betafeatures