Propozycja zmiany nazwy Artykułów na medal

Propozycja zmiany nazwy Artykułów na medal

Łukasz Garczewski
Żeby nie było, że coś się dzieję za plecami społeczności. Zachęcam do
lektury:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja_Wikipedii:Propozycje_do_Artyku%C5%82%C3%B3w_na_medal#Zmiana_nazwy

Łukasz 'TOR' Garczewski

Re: Propozycja zmiany nazwy Artykułów na medal

Gemma-8
> Żeby nie było, że coś się dzieję za plecami społeczności. Zachęcam do
> [...]

Propozycja bez sensu, co już dowiedziono, natomiast bardzo podoba mi sie
podejście Tora do tej sprawy, to znaczy, że nas tu o tej dyskusji
poinformował, bo nie wszyscy są w stanie śledzić masy mniej czy bardzie
ważnych /interesujących wypowiedzi w Barze.

Beno/GEMMA

RE: Propozycja zmiany nazwy Artykułów na medal

Dorożyński Janusz
/
| Propozycja bez sensu,

Sprzeciw

| co już dowiedziono,

no proszę, tak trzask prask i po wszystkim :-) ? Oponuję, ale reszta na
wiki.

| natomiast bardzo podoba mi sie podejście Tora
| do tej sprawy,

Mnie tyż.

   Pzdr., Janusz 'Ency' Dorożyński

PS. Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale jakoś (tfu tfu) ostatnio zrobiło się
tu wg mnie sympatycznie. J"E"D