Przeglądanie i Oznaczanie

Stan Zurek
Kliknęło mi się w coś takiego:

http://pl.wikipedia.org/wiki/19_lipca

mamy jakiś pomysł jak takiego jeża ugryźć? Chodzi mi oczywiście o
wszelkie strony z datami, latami, imionami, itd.

Zureks

Re: Przeglądanie i Oznaczanie

Robert Drózd
Witam,

Dnia 18 listopada 2008 Stan Zurek napisał:

> http://pl.wikipedia.org/wiki/19_lipca

> mamy jakiś pomysł jak takiego jeża ugryźć? Chodzi mi oczywiście o
> wszelkie strony z datami, latami, imionami, itd.

wersja przejrzana = "wolna od widocznych gołym okiem wandalizmów"

czyli na tym etapie na pewno nie oceniamy czy te daty, ich wybór i
poprawność merytoryczna mają sens.

Robert Drózd
wikipedia : http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Rdrozd
e-mail    : rdrozd/at/sgh.waw.pl
blogi     : www.webaudit.pl/blog * vroobelek.iq.pl * biblijny.blox.pl

Re: Przeglądanie i Oznaczanie

Karol Głąb
W dniu 18 listopada 2008 19:17 użytkownik Robert Drózd
<[hidden email]> napisał:

> [...]
>
> wersja przejrzana = "wolna od widocznych gołym okiem wandalizmów"
>
> czyli na tym etapie na pewno nie oceniamy czy te daty, ich wybór i

Ale nie jest to zabronione, większość stron z datami wygląda
jednolicie, ale spotykam się czasem z odstępstwami od "standardu". W
takich przypadkach trzeba standaryzować, podobnie zresztą w innych
przypadkach (chociażby układ sekcji).

Re: Przeglądanie i Oznaczanie

Beata X
masz rację - w chwili obecnej tak naprawdę tworzymy wersję zweryfikowaną
i na dodatek wygładzoną (zobaczymy do kiedy będzie nam się chciało)

Mam pytanie przy okazji - czy można zrobić dodatkowy przycisk w edycji:
zapisz - zapisz jako sprawdzone - pokaż podgląd - podgląd zmian
Zawsze to jedno kliknięcie mniej.

Beax

W dniu 19 listopada 2008 00:18 użytkownik Karol Głąb <[hidden email]