Przenosiny galerii ze zdjęciami

Przykuta
Dotychczas przenosiliśmy artykuły do Wikiźdóredł, Wikibooks,
Wikisłownika lub do Wikicytatów, czas by tez porządkować galerie
zdjęć, których przybyło swego czasu jak grzybów po deszczu i czasami
powielaja to, co jest w Commons.

Innymi słowy jeśli można dać linka do commons w artykule, to nie
jest juz potrzebny album w Wikipedii. Podobnie z nadmiernie
rozbudowywanymi galeriami zdjęć i grafik w artykułach. Czasami
zdarza się nieco wiekszy od stuba artykuł i do tego kilkanaście
zdjęć. Grafiki przecież mają ilustrować jedynie artykuł, a nie go
stanowić. Jeżeli można podac linka do comons, to tam taki album
będzie sie zreszta lepiej prezentować.

Z tego względu utworzyłem dziś stronę i szablon w celu przenoszenia
takich galerii do commons:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:
Galerie_grafik_do_przeniesienia_na_Commons

Wszelkie uwagi mile widziane

Re: Przenosiny galerii ze zdjęciami

blueshade
On Mon, 9 Jan 2006, Przykuta wrote:

> [...]
> jest juz potrzebny album w Wikipedii. Podobnie z nadmiernie=20
> rozbudowywanymi galeriami zdj=EA=E6 i grafik w artyku=B3ach. Czasami=20
> zdarza si=EA nieco wiekszy od stuba artyku=B3 i do tego kilkana=B6cie=20
> zdj=EA=E6. Grafiki przecie=BF maj=B1 ilustrowa=E6 jedynie artyku=B3, a ni=
> e go=20
> stanowi=E6. Je=BFeli mo=BFna podac linka do comons, to tam taki album=20
> b=EAdzie sie zreszta lepiej prezentowa=E6.
>
> Z tego wzgl=EAdu utworzy=B3em dzi=B6 stron=EA i szablon w celu przenoszen=

Ja jestem przeciwny tego typu posunięciu...

Być może faktycznie - tego typu galerie są problemem w krótkich artykułach
z mnóstwem zdjęć - być może należy wtedy zmniejszyć ilość zdjęć
eksponowanych w artykule i dodać link do pełnej galerii... Ale ogólnie,
nie podoba mi się wniosek likwidacji wszelkich takich galerii i
zamienienia ich na link do Commons...

1) Galerie w Commons zawierają często dziesiątki zdjęć, niekoniecznie
bardzo
konkretnie powiązanych z tematem - np. są to kategorie zbiorcze, podczas,
gdy w artykule użytych jest tylko kilka zdjęć z takiej galerii...

2) Poza tym, jeśli użytkownik przegląda jakieś hasło i zawiera ono
niewielką galerię grafik ilustrujących to hasło, w które tenże użytkownik
może sobie kliknąć natychmiast, to moim zdaniem, nie jest dobrze, jeśli mu
się zamiast tego da słabo widoczny link do (najczęściej zabałaganionej -
patrz pkt 1) galerii na Commons. Wydaje mi się, że jest to mniej
wartościowa prezentacja informacji, dodatkowo, zmuszająca użytkownika do
odwiedzania kolejnych stron.

3) Jeśli galeria zdjęć znajduje się w artykule na polskiej wikipedii, to
każde z tych zdjęć jest opisane po polsku (zarówno w artykule, jak i po
kliknięciu) i użytkownik łatwo może stwierdzić, co widzi... (Oczywiście,
nie zawsze tak jest, że są tam polskie opisy, bo czasem nie ma żadnych,
ale w takim razie, trzeba dodać opisy do galerii i do zdjęć z Commons,
umieszczanych w polskich artykułach - czego zawsze byłem adwokatem)...
Jeśli odeślesz go do Commons, to traci on możliwość dowiedzenia się co
jest na zdjęciach (no chyba, że zna angielski (albo i inny język), co nie
powinno być wymagane w przypadku POLSKIEJ encyklopedii)...

To tyle ode mnie...

Podsumowując, jestem przeciwny bezmyślnemu zamienianiu galerii zdjęć w
artykułach na linki do galerii na Commons i skłaniałbym się do uciekania
się do takich działań jedynie w przypadkach szczególnych (np. jeśli w
artykule jest całe dzikie mnóstwo zdjęć - ale też wydaje mi się, że
kasowanie całej galerii jest nie na miejscu - być może lepiej tylko
zmniejszyć ilość tych zdjęć)

Być może problem byłby mniej skomplikowany, gdyby istniały narodowe wersje
Commons np. pl.commons - wtedy nie istotny byłby punkt 3... ale poztałyby
nadal pierwsze dwa... Tyle, że ja o narodowych wersjach commons nie
słyszałem...

Pozdrawiam,
   blueshade.

--
Eeyore, the old grey Donkey, stood by the side of the stream, and looked at
himself in the water. "Pathetic," he said.  "That's what it is.  Pathetic."

Re: Przenosiny galerii ze zdjęciami

blueshade

aha...

wygląda na to, że mail Przykuty był bardziej radykalny w wymowie niż
strona, do której linkował z tegoż...

Na stronie jest faktycznie już tylko odezwa do usuwania/przekształcania
galerii w przypadkach szczególnie bolesnych... i tak jest już dużo
lepiej...

Nadal jednak pozostaje problem tego, że Commons to projekt bardzo mocno
angielskojęzyczny...

Pozdrawiam,
   blueshade.

[...]

Juliusz Z
Przykuta napisał(a):

> [...]
>takich galerii do commons:
>
>http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:
>Galerie_grafik_do_przeniesienia_na_Commons

Jestem przeciwny likwidacji galerii grafik na pl:wiki. Jednym z powodów
jest to, że jakkolwiek jesteśmy w stanie (piszę na własnym przykładzie)
jako-tako nadzorować to, co się dzieje w artykułach polskich, to na
commons już nie. Dlatego uważam, że lepszy dobrze zilustrowany artykuł z
odsyłaczem {{commons:zobacz więcej zdjęć na commons}}, niż sam tekst z
tym odsyłaczem. A w ogóle nie lubię galerii, bo są schematyczne - cztery
fotki w jednym rzędzie w standardowym rozmiarze - do chrzanu z czymś
takim. Ja lubię popracować nad tym, żeby niektóre ilustracje były wyżej,
inne niżej, żeby z grubsza pasowały do kolejności sekcji czy akapitów w
tekście, itd.

Ja galeriom mówię NIE! (a przynajmniej: na ogół nie)

Julo

Re: Przenosiny galerii ze zdjęciami

a_bach@poczta.onet.pl
On Mon, 09 Jan 2006 19:16:47 +0100
Juliusz wrote:

> [...]
> takim. Ja lubię popracować nad tym, żeby niektóre ilustracje były wyżej,
> inne niżej, żeby z grubsza pasowały do kolejności sekcji czy akapitów w

Czytam i czytam i nadal nie wiem. Kto o czym pisze. O galeriach czy o umieszczaniu grafik na wiki, czy znów o czymś innym.

Moje zdanie:
*Grafiki przenieść na commons!

*Nowe wrzucać tylko na commons.
Zablokować upload na wiki i dać link z informacją porządnie opisaną na commons. (wiem, wiem... to radykalna myśl ale bardzo sensowna i nie tylko ja tak myślę. Najpierw trzeba jednak dokończyć tłumaczenie commons. Dziś były jakieś przymiarki do patcha pl - może coś z tego wyszło. To by wiele pomogło).

*Galerie na commonach tylko - szablony do commons są.

*Co innego jest wstawić zdjęcie, a co innego wstawić galerie na wiki (mam na myśli tag <gallery>).

> Ja galeriom mówię NIE! (a przynajmniej: na ogół nie)
>
> Julo

A ja galeriom na wiki mówie nie.

A_Bach

Re: Przenosiny galerii ze zdjęciami

a_bach@poczta.onet.pl
On Mon, 9 Jan 2006 18:47:46 +0100 (CET)
Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz wrote:

> [...]
> konkretnie powiązanych z tematem - np. są to kategorie zbiorcze, podczas,
> gdy w artykule użytych jest tylko kilka zdjęć z takiej galerii...
Kategorie mają to do siebie, że mogą mieć też i podkategorie. Czy ktoś zmusza do dawania linków do ogólnych kategorii?

> [...]
> patrz pkt 1) galerii na Commons. Wydaje mi się, że jest to mniej
> wartościowa prezentacja informacji, dodatkowo, zmuszająca użytkownika do
Galerie na wiki nie. Grafiki ilustrujące tekst tak. Po co więcej pisać?

> [...]
> jest na zdjęciach (no chyba, że zna angielski (albo i inny język), co nie
> powinno być wymagane w przypadku POLSKIEJ encyklopedii)...
Skoro sam stwierdzasz, że nawet na wiki nie zawsze są opisy, to jaka tu jest różnica z commons? Oczywiście nie nawołuję do radykalnego na hama, bez przemyśleń przenoszenia. Trzeba pracować na tym co jest, więc tworzyć odpowiednie kategorie na commons, opisywać grafiki przy przenoszeniu... Czy źle sugeruję?

> To tyle ode mnie...
<cut>

> [...]
> Commons np. pl.commons - wtedy nie istotny byłby punkt 3... ale poztałyby
> nadal pierwsze dwa... Tyle, że ja o narodowych wersjach commons nie
Sprawa języka na commons dużo się poprawiła. Jest więcej tekstu po polsku niż przedtem. Jak sprawa z patchem się dokończy, powinno być już praktycznie całkiem dobrze :)

Pozdrawiam
A_Bach

Juliusz napisał(a):

> [...]
> takim. Ja lubię popracować nad tym, żeby niektóre ilustracje były wyżej,
> inne niżej, żeby z grubsza pasowały do kolejności sekcji czy akapitów w

No dokładnie o to zdaje się chodzi Przykucie - on w żadnym razie nie
chce usuwania zdjęć wplecionych z sensem w tekst - chce tylko zwalczać
obszerne galerie które są tworzone w artykułach - zamiast na commons -
zwłaszcza w artykułach, które mają niewiele tekstu i są przeładowane,
miernej jakości często zdjęciami. Ja osobiście też nie lubię galerii -
może ma jeszcze sens mała galeryjka na 6 zdjęć w rozbudowanych hasłach
geoograficznych, ale jak widzę trzylinijkowe hasło o jakiejś małej
miejscowości + galerię 20 zdjęć wykonanych przez zupełnego
amatora-fotografa to mnie to irytuje... Wtedy o niebo lepiej jest dać
dyskretny link do galerii w commons i jak ktoś bardzo chce to sobie tam
kliknie i poogląda jak np: wygląda Wzdół Rządowy o poranku ;-)

--
Tomasz "Polimerek" Ganicz
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Polimerek

On Mon, 9 Jan 2006, A_Bach wrote:
> Sprawa języka na commons dużo się poprawiła. Jest więcej tekstu po
> polsku niż przedtem. Jak sprawa z patchem się dokończy, powinno być już
> praktycznie całkiem dobrze :)

Można prosić o przykład?

Aha - i może nie taki, gdzie polski jest jednym z języków, tylko taki,
gdzie podstrona commmons jest po polsku?

On Mon, 9 Jan 2006, Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz wrote:

> Można prosić o przykład?
>
> Aha - i może nie taki, gdzie polski jest jednym z języków, tylko taki,
> gdzie podstrona commmons jest po polsku?

i - o! zapomniałem dodać - żeby w analogiczny sposób można było te same
media dodać do różnych wikipedii i żeby po kliknięciu na galerie,
wyświetlały one odpowiednie wersje językowe, a po kliknięciu na obrazek w
takiej galerii, by pojawiał się opis TYLKO w danej wersji językowej...

obawiam się, że Commons nie oferuje tego typu funkcjonalności i że jest
ona zapewniana tylko na poziomie regionalnych wiki... jeśli tak, to ja
dziękuję za galerie w obrębie Commons...

> [...]

> ona zapewniana tylko na poziomie regionalnych wiki... jeśli tak, to ja
> dziękuję za galerie w obrębie Commons...

aha... żeby się już nikt nie czepiał - ja nie twierdzę, że galerie na
Commons są bez sensu... tyle, że moim zdaniem, w chwili obecnej, mogą
służyć niemal jedynie jako centralne repozytorium graik dla innych
projektów, a nie jako część encyklopedii...

innymi słowy - uważam, że Commons świetnie pełni swoją rolę, jako baza
mediów, z której wikipedyści mogą wyciągać grafiki potrzebne w projektach
na pl.wikipedii i innych, ale zupełnie się nie nadaje jako zasób, który
powinno się polecać pasywnemu czytelnikowi wikipedii - media na Commons są
zwykle nieuporządkowane i generalnie nie-zlokalizowane językowo - znacznie
lepiej jest opisać taki zasób lokalnie i skierować usera do podstrony na
np. pl.wikipedii z tym obrazkiem (oczywiście ciągniętym nadal z
Commons - w żadnym wypadku nie nawołuję do uploadowania na pl.wiki... )...

To tyle mojego zdania...

A jeszcze co do:

From: A_Bach <[hidden email]>
> Skoro sam stwierdzasz, że nawet na wiki nie zawsze są opisy, to jaka tu
> jest różnica z commons?

Różnica jest taka, że lepiej poprawiać na "swoim" terenie i TUTAJ
pododawać wszelkie opisy, niż korzystać z ułomnego (w tym
kontekście) mechanizmu Commons, który, afaik, uniemożliwia utworzenie
postron lokalnych...

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz napisał(a):

> [...]
> ona zapewniana tylko na poziomie regionalnych wiki... jeśli tak, to ja
> dziękuję za galerie w obrębie Commons...

A co Ci przeszkadza opis strony w innym języku, jeśli jest też w Twoim?
Do każdej grafiki w Commons, którą zamierzasz użyć w Wikipedii możesz
dodać opis zarówno w Commons jaki i w lokalnej Wikipedii. Zaletą
wstawienia obrazka do Commons jest natomiast to, że będą z nich mogli
korzystać również Wikipedyści z innych mutacji językowych.
W końcu Wikipedia to międzynarodowy projekt i na tym polega w dużym
stopniu urok tego projektu.

On Mon, 9 Jan 2006, Tomek "Polimerek" Ganicz wrote:

> [...]
> korzystać również Wikipedyści z innych mutacji językowych.
> W końcu Wikipedia to międzynarodowy projekt i na tym polega w dużym

Ale przecież ja nie twierdzę, że powinniśmy uploadować grafiki do polskiej
wikipedii - tylko, że dopóki Commons nie ma podwersji językowych,
powinniśmy umieszać opisy do tych obrazków lokalnie, a nie na Commons.

Przeszkadza mi o tyle, że jest to sztuczne, że zamiast sobie cały czas
przeglądać polskie zasoby, zostaję przekierowany na kawałek międzynarodowy
kawałek, gdzie polskiego opisu albo wcale nie ma, albo jest jednym z
wielu... I raczej nie jest wygodne to, że zamiast widzieć po prostu polską
podstronę, będziemy musieli wyszukiwać polski opis (wraz z polskim
disclaimerem o licencji, polskimi informacjami exif, itp) wśród 50 innych
języków... jak dla mnie to jest sieczka, ale może dla innych to szczyt
elegancji...

[...]

Michał Buczyński
Zgadzam sie z Blueshadem.

Commons powstaly, by przechowywac pliki. I koniec.

Wielojezyczne opisy i galerie tamze sa glownie dla osob szukajacych
odpowiednich zdjec do lokalnych Wiki.
Ale multijezyczne galerie Commons nie wygladaja dobrze dla koncowego
usera. Nie sa one tez nigdy wielojezyczne do konca - jak widzicie
galerie np. Paryza z podpisami kazdego zdjecia w dwudziestu
jezykach? To jest niepraktyczne - i tak nie bedzie.

Pomysl wielojezyczny to koncepcja z tanich przewodnikow
turystycznych - uzyteczne, ale nie oszukujmy sie - wersja
monojezyczna jest wygodniejsza, co z reszta widac po tlumaczeniu
pewnych podstron nawet commons i Meta na poszczegolne jezyki. Jak na
razie nie widze woli wprowadzenia tego dla wszystkich stron Commons,
ani tez praktycznego sposobu zarzadzania tym (krzyzujace sie
kategorie w poszczegolnych jezykach etc. zbedna dodatkowa praca i
trudnosci).

Dlatego lokalne galerie linkujace do zasobow na Commons to nie jest
taki zly pomysl.

Pozdrawiam,
a.m.

> [...]

innych
> języków... jak dla mnie to jest sieczka, ale może dla innych to

 Wydaje mi się, że do polskich miast może byc opis po polsku - a w
tych tworzy się galerie (Albumy) najczęściej. W przyszłości też
byłbym za wielojęzykowymi wersjami Commons. Mimo wszystko
encyklopedia to nie album ze zdjęciami...

Aegis Maelstrom wrote:

> [...]
> trudnosci).
>
> Dlatego lokalne galerie linkujace do zasobow na Commons to nie jest

Jest jeszcze jeden powód dla którego nie chce galeri na wiki. Chodzi mi o nie do końca świadomą wtedy myśl, że skoro galerie są na wiki, to grafiki też pchać na wiki.

A akcja przenoszenia galeri na commons to tak naprawdę (chodzi mi o wykonnie a nie o założenia) przenoszenie grafiki na commons. Bo tam jest ich miejsce.

Więc niejako robi się 2 rzeczy przy jednej akcji :)

Mam jedno pytanie. Jak wyobrażacie sobie galerie na wiki. W jaki sposób miały być zarządzane? W artykułach, w osobnych, pod jaką nazwą, .. takie szczegóły - jak to sobie wyobrażacie.

> Pozdrawiam,
> a.m.
A_Bach

Re: Przenosiny galerii ze zdjęciami

ajf-2
Cytowanie A_Bach <[hidden email]>:
> [...]
> być zarządzane? W artykułach, w osobnych, pod jaką nazwą, .. takie szczegóły
może nowa przestrzeń nazw galeria: ??

Pozdrawiam
AJF/WarX

Re: Przenosiny galerii ze zdjęciami

Paweł Mroczkowski

Paweł Mroczkowski napisal dn. 10.01.06 12:32:

>Żeby przenieść grafikę do Commons kopiuję ją z plwiki do siebie i wysyłam od
>siebie do Commons. Czy jest jakiś prostszy i szybszy sposób?

Też tak robię i jeśli jest prostsza metoda - również chętnie bym ją poznał.
Julo

On Tue, 10 Jan 2006, A_Bach wrote:

> Jest jeszcze jeden powód dla którego nie chce galeri na wiki. Chodzi mi
> o nie do końca świadomą wtedy myśl, że skoro galerie są na wiki, to
> grafiki też pchać na wiki.

hmm... no nie... to już kolosalne uproszczenie - zresztą - odpowiedni
disclaimer stoi jak wół na samej górze strony z uploadem plików na pl.wiki
... chociaż może powinno być jeszcze bardziej dosadnie powiedziane...

moim zdaniem to są dwie zupełnie rozdzielne kwestie i jako dwie zupełnie
rozdzielne kwestie powinny być rozważane...

1) grafiki na commons - po stokroć TAK
2) galerie na commons jako substytut grafik w artykułach - jak na razie -
totalnie NIE...

no i:
galerie na commons jako pomoc w wyszukiwaniu grafik do artykułów -
oczywiście, że tak...

> Mam jedno pytanie. Jak wyobrażacie sobie galerie na wiki. W jaki sposób
> miały być zarządzane? W artykułach, w osobnych, pod jaką nazwą, .. takie
> szczegóły - jak to sobie wyobrażacie.

hmm... ja osobiście uważam, że w granicach rozsądku, takie galerie mają
sens w niektórych artykułach (zwłaszcza opisujących lokacje geograficzne
lub jakieś urządzenia ([[Joystick]]) lub procesy)

a poza tym, choć nie jestem do końca przekonany, to pewnie możnaby
faktycznie dodać oddzielną przestrzeń nazw - z tym, że w tym przypadku,
afaik, wymaga to zmian w mediawiki - albo po prostu dodawać " - album"
albo coś innego...

regards,
   blueshade.

Re: Przenosiny galerii ze zdjęciami

takie szczegóły
> może nowa przestrzeń nazw galeria: ??
>
> Pozdrawiam
> AJF/WarX

No, rozwiązań może być kilka - nowa przestrzeń to jest rozwiązanie.
Ja myślałem, żeby na Commons stworzyć wielojęzyczne podstrony do
artykułu w en czyli np. [[Kraków/pl]]. Miałoby to sens, ponieważ
zdjęcia w artykułach (galeriach) powtarzają się w kategoriach -
bardzo często i tu byłby to plus. Bo wchodząc do jezykowej podstrony
miałoby się linka do kategorii w której byłyby zdjęcia użyte we
wszystkich "językowych" galeriach.

W tej chwili to jest tak, że na stronie o danym mieście jest jeden
link do Commons, a drugi do galerii na Wikipedii. Bardzo często w
jednej i drugiej galerii są te same (lub prawie te same) zdjęcia. W
przypadku językowych podstron językowych - byłby tylko link do
polskiej podstrony na Commons i łatwiej byłoby przeszukiwać zasoby
na Commons

Na przykładzie Gdyni:

jest strona galerii w Wikipedii

http://pl.wikipedia.org/wiki/Gdynia_-_album

na tej stronie jest link do hasła Gdynia i do Commons

http://pl.wikipedia.org/wiki/Gdynia

http://commons.wikimedia.org/wiki/Gdynia

Na stronie Commons jest link tylko do artykułu, a nie do galerii w
polskiej Wikipedii. Części zdjęć, które są w galerii w Wikipedii nie
ma na Commons. Nie ma ich także w artykule. Ktoś, kto chciałby
skorzystać ze zdjęć związanych z Gdynią w obcojęzycznych Wikipediach
zerknie do artykułu i tam też tych zdjęć nie znajdzie. Może nie
zauważyć linku do galerii.

Gdyby galeria była na Commons (z polskim opisem jako podstrona)
wówczas można by zerknąć czy nie ma tam nowych zdjęć, którym np.
ktoś zapomniał dopisać kategorii Gdynia. W każdym bądź razie zdjęcia
związane z Gdynią byłyby od razu do wykorzystania w obcojęzycznych
projektach. W Wikipedii czy w Wikinews można by po prostu dac link
do {{Commons|Gdynia/pl}} i nie trzeba byłoby dawać linków do dwóch
różnych galerii.

Teraz co do kategorii na Commons - oczywiście to jest kwestia do
uporządkowania.

W artykule o Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni można by dac link nie
do Gdyni tylko do muzeum, ale w tej galerii mozna by też dać
szablony do innych galerii w kategorii Gdynia:

{{Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni/pl}}

{{XXX w Gdyni/pl}}

itd.

Samą kategorię można by przypisywać tak: [[Kategoria:Gdynia|#pl]] -
w galerii [[Gdynia/pl]], wtedy w Kategorii:Gdynia byłyby wszystkie
językowe galerie widoczne jako podstrony i problem z wielojęzycznym
opisem byłby załatwiony a dostępność do zasobów byłaby lepsza - bo
wszystkie zdjęcia także byłyby w tej kategorii.

I jeszcze jedna rzecz - w Galerii nie muszą być wszystkie zdjęcia,
które są w kategorii (ale nie odwrotnie). Czasami zdarza się tak, że
w galeriach jest ten sam obiekt fotografowany z różnych stron, lub
nawet to samo zdjęcie w różny sposób obrabiane. Co nie oznacza, żeby
robić jakąś selekcję zdjęć do takich galerii.

To jest kwestia do rozpatrzenia, ale chyba należałoby to obgadać na
Commons...

Przykuta

P.S. Jeżeli chodzi o to jak ilustrować artykuły (standard), to tutaj
nadal kwestia jest otwarta, ale będę starał się robić wszystko, by
grafki nie były wrzucane do artykułu jak do worka

[[Grafika:coś tam.jpg|thumb|300px|coś tam]]
[[Grafika:coś tam1.jpg|thumb|300px|coś tam1]]
[[Grafika:coś tam2.jpg|thumb|300px|coś tam2]]
[[Grafika:coś tam3.jpg|thumb|300px|coś tam3]]
[[Grafika:coś tam4.jpg|thumb|300px|coś tam4]]
[[Grafika:coś tam5.jpg|thumb|300px|coś tam5]]
[[Grafika:coś tam6.jpg|thumb|300px|coś tam6]]

Czasami to się przenosi na dół artykułu i robi galerię, w której
jest nawet dwadzieścia parę zdjęć, a przy treści artykułu ani
jednego. To jest tak trochę na zasadzie - mam jeszcze parę zdjęć to
dorzucę. I bardzo fajnie, ale można od razu ich użyć tak, by jakoś
korespondowały z artykułem. Najbardziej mi się podoba, gdy są
ilustrowane kolejne sekcje jednym czy dwoma zdjęciami lub gdy jest
to kilka zdjęć po prawej stronie, jeżeli sekcja jest rozbudowana.