Przerwa w dostępie do listy dyskusyjnej - 2015-05-19 19:00-21:00

Przerwa w dostępie do listy dyskusyjnej - 2015-05-19 19:00-21:00

Tomasz Sienicki-2

Ogłoszenie techniczne

We wtorek 19 maja 2015 w godz. 19.00 - 21.00 CET mogą wystąpić przerwy w obsłudze list dyskusyjnych i dostępie do ich archiwów na serwerach Wikimedia. Wysłane w tym czasie wiadomości zostaną dostarczone po zakończeniu przerwy technicznej. Szczegóły poniżej.

Pozdrawiam,
tsca

Re: Przerwa w dostępie do listy dyskusyjnej - 2015-05-19 19:00-21:00

Wojciech
Witam
Skorzystam z sytuacji :

Czy istnieje jakakolwiek możliwość wypisania się z listy, próbowałem używać
formularzy wielokrotnie i nie zadziałało.

Pozdrawiam

Wojciech