Przewodnicy

Szymon Grabarczuk
Rozpocząłem w Kawiarence dyskusję o przewodnikach. Zachęcam do
dopisania się do tego grona, szczególnie zachęcam wikipedystki,
ponieważ ich wartość jest nieporównanie większa, niż wikipedystów.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Kawiarenka/Propozycje#Pomoc:Przewodnicy

Tar Lócesilion

Re: Przewodnicy

Zbigniew Czernik
Czy ja dobrze czytam? Wartość wikipedystek jest "nieporównanie większa"
niż wikipedystów?
Jakieś dziwne wartościowanie... :-)

W dniu 27.11.2012 18:58, Tar Lócesilion pisze:

> [...]
> dopisania się do tego grona, szczególnie zachęcam wikipedystki,
> ponieważ ich wartość jest nieporównanie większa, niż wikipedystów.

Re: Przewodnicy

Gemma-8
> Czy ja dobrze czytam? Wartość wikipedystek jest "nieporównanie większa" niż
wikipedystów?

Ich wartość jest większa, bo jest ich mniej - to logika i znak naszych czasów.

Ja wolę zasłyszane: W przyrodzie, żeby było równo, musi być nierówno".

Beno

Re: Przewodnicy

Szymon Grabarczuk
Miałem na myśli to, że niestety wikipedystka to zjawisko o wiele
rzadsze, niż wikipedysta, a w gronie przewodników jest tylko jedna
kobieta na kilku mężczyzn.

Tar Lócesilion

Re: Przewodnicy

Paweł Zaręba
Tar to seksism :(

Re: Przewodnicy

> Miałem na myśli to, że niestety wikipedystka to zjawisko o wiele rzadsze, niż
wikipedysta, a w gronie przewodników jest tylko jedna kobieta na kilku mężczyzn.

No to co? Powinieneś zachęcać osoby przede wszystkim z powołaniem. Sam fakt, że
zakładasz, że osoba będąca kobietą wnosi jakąś nową wartość jest nie tylko
seksizmem, ale także myśleniem zupełnie nienowoczesnym, zważywszy na to, że
dzisiejsze społeczeństwo, a szczególnie jego męska część, ulega w zastraszającym
tempie "sfeminizowaniu" (czytaj: zbabieniu).

Istnieje zatem bardzo duże prawdopodobieństwo, że wśród mężczyzn
zainteresowanych tą działalnością będzie dostatecznie (oby nie w nadmiarze, a
jest to już dziś realne) dużo osób o żeńskich pierwiastkach różnych cech
osobowości.

W świetle powyższego parytety płci tracą sens.

Wersja skrócona: Wolę dobrze przygotowanego mężczyznę (osobę), niż kobietę z
łapanki (osobę uprzywilejowaną).

Przecież za kilka lat będzie już szala przeważona na drugą stronę i będzie
trzeba wśród mężczyzn szukać osób o męskich cechach charakteru!

Niektórzy zresztą uważają, że to już się stało.

Beno

Re: Przewodnicy

/
| Tar to seksism :(

Raczej (hi hi) naga prawda :-) - takie są fakty.

Re: Przewodnicy

Gemma-8

> Raczej (hi hi) naga prawda :-) - takie są fakty.

Przede wszystkim płeć ma w dzisiejszych czasach marginalne znaczenie. I od tej
tezy powinno się wychodzić.

Beno

Re: Przewodnicy

Paweł Zaręba
Tar, podział na kobiety i mężczyzn, z wyłączeniem cech fizycznych, jest
czystą manipulacją. To tylko zaciekłe feministki to wskazują. Feministki to
anarchistki, fundemenatlistki... normalny mężczyzna traktuje wszystkie
kobiety z szacunkiem i równością,

Pablo000

/
| Przede wszystkim płeć ma w dzisiejszych czasach marginalne znaczenie. I od
tej
| tezy powinno się wychodzić.

Tu bym polimeryzował ;-) . Ale zdaje się inny mamy temat przewodni.

Re: Przewodnicy

Gemma-8
> Tu bym polimeryzował ;-) .

OK. Nie ma marginalnego znaczenia, ale stale "marginalnieje".

Z mojej strony też EOT.

Beno