[[Quake Live]] - potrzebna aktualizacja

Bartłomiej B.
W [[Quake Live]] jest nadal info, że można oficjalnie grać na Linuksie
i Macu, ale to już jest nieaktualne - kilka dni temu oficjalnie
wprowadzono wersję tylko dla Windows. :-(

Jako źródła można użyć linka
http://www.quakelive.com/#!faq/faq_question_3
(Q: What are the system requirements?)

b.

--
[[user:BartłomiejB]], zablokowany na 3 lata w pl.wiki, m.in. za próbę
uprzejmego przekonania administracji o słuszności zmiany z "Bradley"

Re: [[Quake Live]] - potrzebna aktualizacja

Bartłomiej B.
On Fri, Dec 20, 2013 at 00:26:06 +0100, Bartłomiej B. wrote:
> [...]
> i Macu, ale to już jest nieaktualne - kilka dni temu oficjalnie
> wprowadzono wersję tylko dla Windows. :-(

OK, widzę, że to już zostało poprawione.
Gwoli wyjaśnienia (bo widzę, że ktoś się próbuje pode mnie podszywać -
zob. np. [1]) - ta edycja
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Quake_Live&diff=prev&oldid=38217560
nie jest moja ani żadna inna ostatnia edycja z IP czy innego konta niż
user:BartłomiejB (z "ł").

Nie edytuję i nie zamierzam edytować żadnego z projektów Wikimedia z
innego konta niż moje właściwe konto. Wszelkie edycje, które
sugerują inaczej, są autorstwa osoby/osób, które - z niewiadomych mi
przyczyn - próbują się pode mnie podszywać.

Przypisy:
[1] https://pl.wikimedia.org/w/index.php?title=Dyskusja_u%C5%BCytkownika:Masti&diff=prev&oldid=46111

b.

--
[[user:BartłomiejB]], zablokowany na 3 lata w pl.wiki, m.in. za próbę
uprzejmego przekonania administracji o słuszności zmiany z "Bradley"
na "Chelsea" w [[Bradley Manning]]

Re: [[Quake Live]] - potrzebna aktualizacja

Łukasz Garczewski-3
*PLONK*

;)

T.

2013/12/24 Bartłomiej B. <[hidden email]>

> [...]
> [[user:BartłomiejB]], zablokowany na 3 lata w pl.wiki, m.in. za próbę
> uprzejmego przekonania administracji o słuszności zmiany z "Bradley"

Łukasz Tor-Garczewski

On Tue, Dec 24, 2013 at 15:06:32 +0100, Łukasz Garczewski wrote:
> *PLONK*
>
> ;)
>
> T.

Ech, a miałem nadzieję, że może chociaż w Wigilię administratorzy
pl.wiki będą mówić ludzkim głosem, a tu takie coś...

b.