Quantcast

Raport continut nepotrivit

Stefan Angela
ARTICOLUL: http://ro.wikipedia.org/wiki/Ivan_Pavlov
Paragraful MOSTENIREA, ULTIMUL ALINEAT

Se crede de obicei că Pavlov anunţa aducerea hranei printr-un clopoţel, însă notiţele sale arată utilizarea unui număr mare de stimuli auditivi, incluzând fluiere, metronoame, împreună cu stimuli vizuali. În anii 1990, când savanţii occidentali au avut acces la laboratorul lui Pavlov, nu s-a găsit o pula.

Rog remediati.

Re: Raport continut nepotrivit

Sergiu-3
Măcar de scria cu diacritice :))

2009/12/16 Stefan Angela <[hidden email]>

> [...]
> când savanţii occidentali au avut acces la laboratorul lui Pavlov, nu s-a

 Bună, asta !

________________________________
> [...]

> când savanţii occidentali au avut acces la laboratorul lui Pavlov, nu s-a

Strainu
Puteti remedia chiar dvs. apasand butonul "editati" din articolul respectiv

> [...]

> Se crede de obicei că Pavlov anunţa aducerea hranei printr-un clopoţel, însă notiţele sale arată utilizarea unui număr mare de stimuli auditivi, incluzând fluiere, metronoame, împreună cu stimuli vizuali. În anii 1990, când savanţii occidentali au avut acces la laboratorul lui Pavlov, nu s-a găsit o pula.

Puteti remedia chiar dvs. folosind butonul "editare" din articolul
respectiv. Va multumim!

Strainu

> [...]

> Se crede de obicei că Pavlov anunţa aducerea hranei printr-un clopoţel, însă notiţele sale arată utilizarea unui număr mare de stimuli auditivi, incluzând fluiere, metronoame, împreună cu stimuli vizuali. În anii 1990, când savanţii occidentali au avut acces la laboratorul lui Pavlov, nu s-a găsit o pula.

Multumesc, am presupus ca pot dar sunt intr-o perioada destul de aglomerata acum si nu am gasit timpul de a traduce paragraful respectiv din engleza.
Nu mi-ar fi fost greu, caci sunt traducator. Insa ma gandeam ca se tine cumva evidenta celor ce modifica (zic si eu) si se va urmari acea persoana care s-a plictisit inainte de a-si termina ideea si a ales sa se exprime asa "academic". :P

Sarbatori fericite