Re: Esti castigator

Parfeni Gabriel
Buna Ziua am primit aceste mail referitoare la situl dumneavoastra si vam contactat sa va intreb daca sunt autentice sau este vorba de un fals astept raspuns urgen!

  Bita Cosmin <[hidden email]> wrote:
    Buna ziua!

   Ne bucuram mult ca am primit mailul dumneavoastru cu codul de
validare al preimului!
 Din acest moment sunteti castigatorul premiului oferit de
it.wikipedia.org care consta intr-un LAPTOP VAIO in valoare de 1150 Euro.
 Tot prin acest mail vrem sa va informam  ca
organizatorii concursului nu au luat in considerare  faptul ca unul
dintre castigatori ar putea locui in afara judetului Brasov, deci, taxele de
transport nu sunt incluse in premiul castigat de dumneavoastra,
 Ceea ce trebuie sa faceti acum pentru a intra in posesia premiului,
este sa depuneti suma de 29 RON la una din sucursalele BANC POST din orasul
dumneavoastra dupa care scanati chitanta si o trimiteti la mail [hidden email] sau la numar de fax : 0368/815490
  Date care trebuie sa le cunoasteti pentru efectuarea platii transportului:
Nume:  Bita
Prenume: Cosmin
Numar card: 4406 6000 1398 0866
Data expirarii cardului: 2008, luna 11
Banca: Banc Post
  Cum procedati:
  La unul dintre sediile Banc Post din orasul dumneavoastra, depuneti suma de 29 RON in contul de mai sus,scanati chitanta o trimiteti in e-mail la : [hidden email] sau la  numar de fax: 0368/815490 pentru a face dovada plati.
Intr-un interval de maxim  48 de ore de la primirea mailului cu chitanta scanata ,veti fi instiintat pe ce data sa va prezentati la Oficiul Postal 1 din orasul unde domiciliati sa va ridicati premiul.
   Nu uitati, ca la eliberarea premiului sa aveti buletinul sau un act de identitate.
 La eliberarea premiului va rugam frumos sa semnati actele corespunzatoare.

 Nu uitati sa vizitati situl nostru http://it.wikipedia.org

 NERIDICAREA PREMIULUI INTR-UN INTERVAL MAI MARE DE 48 DE ORE LUCRATOARE DUCE LA PIERDEREA ACESTUIA

Parfeni Gabriel <[hidden email]> wrote:

9FX0-3I66-2N9-A33L

  Parfeni Adelin Gabriel
  Strada Comunarzi Nr11 Bloc A16 Ap 31   Loc Braila Jud Braila Tel 0741366161

  Bita Cosmin <[hidden email]> wrote:
    Buna ziua ,

    Cu ocazia implinirii a 3 ani, portalul http://it.wikipedia.org ,
 pe perioada 06.05.2007-13.05.2007 a ales aleator 7 membri, utilizatori
de servicii internet, ce vor fi automat castigatori a unor premii oferite
de mai multe fime renumite de hardware  si software.
      Ei bine DA! Esti castigatorul unui LAPTOP VAIO cu toate programele
utilitare licentiate,de care are nevoie orice utilizator HOME.
 Tot acest premiu are o valoare de 1150 euro.
    Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne trimiti un mail cu urmatorul
cod 9FX0-3I66-2N9-A33L , pentru validare, alaturi de care sa ne treci
 numele si adresa ta exacta,unde vrei sa iti ajunga premiul.

      Nu uita sa vizitezi situl nostru   http://it.wikipedia.org

    Bita Cosmin
    Administrator Castiguri

Re: Esti castigator

Iulian Dogariu-2
Salutări,

Aceasta este o păcăleală; Wikipedia nu a organizat şi nu va organiza
asemenea concursuri, iar Bita Cosmin nu este asociat în nici un fel cu
Wikipedia. Aşadar vă rog nu îi trimiteţi bani, riscaţi să rămîneţi
fără ei şi fără nici un premiu.

Cu stimă,

Iulian Dogariu,
[[ro:Utilizator:Iulianu]]

{jabber|mailto}:iulianu at gmail.com
                                          GPG Key ID: 0x92B1C594

             -- "Live as if you were to die tomorrow.
                 Learn as if you were to live forever." (Gandhi)

Re: Esti castigator

simo7
atentie!!!! pentru cei care au primit mailul cu premii de la bita cosmin!! acesta este un excroc!! nu i-am achitat taxa de transport deoarece mi-am dat seama ca ceva nu e clar la mijloc. si am aflat cine e defapt!!! pacat ca nu il poate prinde cineva.. dati clic si voi aici sa vedeti cine e...defapt una din fetele lui..cine stie cate joburi necurate are...sau daca locuieste in new york sau in bucuresti... destept baiatu' :) http://www.citi-habitats.com/agent_profile.php?id=COBatentie!!!!!!!