Quantcast

Re: Pagina Defecte cardiace

Sorin Gradinaru
Buna ziua,

Astazi m-am inscris pe site-ul dumneavoastra pentru a crea o pagina ce
lipseste in limba romana si anume: "Defecte cardiace". Informatiile
pentru aceasta pagina provin de pe site-ul asociatie noastre
www.acmim.ro si care au fost preluate de la partenerii nostrii
europeni.

In timp ce cream pagina am fost informat ca aceasta a fost stearsa.
Imi puteti spune care este motivul si de asemenea cum ar trebui
procedat pentru a crea pagina?

Multumesc frumos,

Sorin Gradinaru
Vice-president

ACMIM Romania
My Child-My Heart Association

F: +40 332 816 211
M: +40 723 343 911
E: [hidden email]
www.acmim.ro

Răspuns: Pagina Defecte cardiace

Petre Rau
Stimate domn, mesajul asta vine aiurea la mine, eu n-am nicio treaba cu asa ceva.
Pe undeva este o eroare, va rog sa verificati.

________________________________
 De la: Sorin Gradinaru <[hidden email]>
Către: [hidden email]
Trimis: Vineri, 16 Martie 2012 16:07:44
Subiect: Re: [Wikiro-l] Pagina Defecte cardiace

[...]

Strainu
Buna ziua,

Va rog sa urmati instructiunile de la
https://ro.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Drepturi_de_autor#Autorii_care_doresc_s.C4.83_ofere_materiale_Wikipediei
 si sa creati articolul dupa ce veti primi un raspuns ce va contine
numarul tichetului. Acest numar trebuie trecut in pagina de discutii,
dupa exemplul de la https://ro.wikipedia.org/wiki/Discu%C8%9Bie:Goblen

Utilizator:Strainu

În data de 16 martie 2012, 16:07, Sorin Gradinaru <[hidden email]> a scris:

> [...]
>
> In timp ce cream pagina am fost informat ca aceasta a fost stearsa.
> Imi puteti spune care este motivul si de asemenea cum ar trebui

Redirecţionat: Răspuns: Pagina Defecte cardiace

Petre Rau

Stimati domni, mesajul asta vine aiurea la mine, eu n-am nicio treaba cu asa ceva.
Pe undeva este o eroare, va rog sa verificati.

________________________________

Re: Răspuns: Pagina Defecte cardiace

Dumitru Laurentia
grsiti cand trimite-ti rasunsul

verificati adresa  destinatarului inainte
nu este primul mail de acest fel ...., mai am cateva

si nu ma ocup de traduceri

Stimate domn, mesajul asta vine aiurea la mine, eu n-am nicio treaba cu asa ceva.
Pe undeva este o eroare, va rog sa verificati.

Re: Răspuns: Pagina Defecte cardiace

Lucian Simionescu
stimate domn. Aceste mail-uri enervante nu sunt trimise de mine vin de la Wikipedia, cred.Si pe mkine ma enerveaza, dar in niciun caz nu le trimit eu.