Re: [Vikipedija] [Wikimedia-mk] Fwd: Re: SVETO TOEVSKI, DEUTSCHE WELLE

Re: [Vikipedija] [Wikimedia-mk] Fwd: Re: SVETO TOEVSKI, DEUTSCHE WELLE

wikimk.wikimk
Ако добро разбрав, овој мисли дека ние имаме „проблеми со името“ на организацијата па дека затоа се реагира. Слободан, ќе беше интересно да ја видиш неговата реакција кога случајно би го прекрстил во „Стево Тошевски“, па да ја видиш неговата „идентитетски конципирана“ реакција.
:-)
Поздрав