Re: [WikimediaPL-l] Fw: new message

Dorożyński Janusz (4-webd)
| From: WikimediaPL-l [mailto:[hidden email]] On
Behalf Of [hidden email]
| Sent: Monday, November 16, 2015 4:37 PM

Prosze usunac spamera z list.

        Z uszanowaniem, Janusz „Ency” Dorozynski

Re: [WikimediaPL-l] spamik

Marcin Cieslak-3
On Mon, 16 Nov 2015, Dorozynski Janusz (4-webd) wrote:

> [...]

W skrócie: nie da się :)

Ten spam to pojawiający się na publicznych
listach od paru tygodni atak polegający
na wylosowaniu jednego adresu uczciwego
uczestnika listy i wykorzystania
go do rozsyłania śmieci.

Administrator listy może to wyfiltrować
po temacie wiadomości - do czasu, kiedy nasz host
(Fundacja) nie wdroży jakichś dodatkowych
zabezpieczeń, co może potrwać i na pewno
wywoła dyskusje.

Saper

Re: [WikimediaPL-l] spamik

Tomasz Ganicz
Zgodnie z poradą fachowca, włączyłem filtorwanie po tematach - także od
teraz nie piszcie w temacie posta oraz w pierwszych 5 linijkach tektu postu
frazy "new message" :-)