Re: Zaproszenie na obchody 13. urodzin polskiej Wikipedii (Peter Domaradzki)

Re: Zaproszenie na obchody 13. urodzin polskiej Wikipedii (Peter Domaradzki)

PIBWL

>    1. Re: Zaproszenie na obchody 13. urodzin polskiej Wikipedii
>       (Peter Domaradzki)
>
> Już nas dinozaurów chyba niewielu zostało... :)
>
> Pozdrawiam!
>
> Piotr 'Beliss' Domaradzki?

Cóż, muszę przyznać, że chyba udał mi się odwyk od wikipedioholizmu, z którym "walczyłem" przez ostatnie parę lat - ale wciąż zaglądam i coś poprawiam ;) Trochę za dużo zajęć, praca i rodzina... Ale gdzieś we wrześniu właśnie mi stuknęło 11 lat :)

Pozdrawiam
Michał Derela/Pibwl

Re: Zaproszenie na obchody 13. urodzin polskiej Wikipedii (Peter Domaradzki)

Peter Domaradzki
Pozdrawiam równie serdecznie!​

W dniu 20 września 2014 04:57 użytkownik pibwl <[hidden email]>
napisał:

> [...]
> którym "walczyłem" przez ostatnie parę lat - ale wciąż zaglądam i coś
> poprawiam ;) Trochę za dużo zajęć, praca i rodzina... Ale gdzieś we

*Peter 'Beliss' Domaradzki*