Re: va rog sa stergeti

beceanu cristian

From: beceanu cristian <[hidden email]>
Subject: va rog sa stergeti
To: [hidden email]
Date: Friday, August 27, 2010, 7:02 PM

 Buna ziua, ma numesc Cristian Constantin Beceanu din localitatea  Iasi.
Va rog frumos sa stergeti de pe pagina wikipedia doua  articole care imi  face mult rau. Nu stiu cine a pus acelea  articole acolo.Dati-mi va rog un nr. de tel. ca sa pot sa va contactez.
nr. meu de tel.0740677797

    Va multumesc pentru intelegere.

     Cu respect

Re: va rog sa stergeti

Dj BOBO
Spuneti'mi care sunt cele 2 articole, daca nu va suparati.

R: va rog sa stergeti

Stephan Poen
STIMATE DOMNULE BECEANU

AM PRIMIT O SERIE FOARTE NUMEROASA DE MESAJE E-MAIL CONTINÂND APELUL DV. A CARUI GRAVITATE O ÎNTELEG PERFECT DAR SUNT ÎN IMPOSIBILITATEA DE A VA AJUTA. EU SUNT UN SIMPLU USER WIKIPEDIA CARE INTERVINE ÎN ARTICOLE LEGATE DE BIOGRAFIILE UNOR MARI ARTISTI ROMÂNI DE OPERA. NU SUNT ADMINISTRATOR SI NU FAC PARTE DIN COLECTIVUL LOR TEHNIC DE SUPRAVEGHERE. VA SFATUIESC SA INTRATI CA ORICE USER ÎN SITE-UL CELOR DOUA ARTICOLE CARE VA PRIVESC SI SA LE STEGETI CONFORM PROCEDURII TEHNICE; VETI SCRIE APOI LA RUBRICA DE MOTIVARE A ACTIUNII DV. CA SUNTETI PUR SI SIMPLU PERSOANA ÎN CHESTIUNE SI CA NU DORITI CA RESPECTIVELE TEXTE SA FIE PUBLICATE. DACA COLECTIVUL LOR NU VOR LUA ÎN CONSIDERATIE ACEST ACT ALDV., ATUNCI VA TREBUI SA VA ADRESATI ORGANELOR DE POLITIE CARE TUTELEAZA ASTFEL DE ASPECTE. REGRET CA NU VA POT AJUTA MAI MULT DE CÂT CU ACEASTA SUGESTIE CARE SPER SA FUNCTIONEZE. CU STIMA SI CELE MAI BUNE URARI DE SUCCES ÎN ACTIUNEA DV., Dr. Stephan Poen

Spuneti'mi care sunt cele 2 articole, daca nu va suparati.

Re: R: va rog sa stergeti

Strainu
Buna ziua,

Domnule Berceanu, dumneavostra ați scris pe lista de discuție a
utilizatorilor Wikipediei în limba română. Adresa de contact pentru
Wikipedia Română este [hidden email]. Aceste mesaje ajung
automat și acolo.

 În primul rând nu era necesar să vă repetați mesajul de 4 ori. În al
doilea rând, niciunul din articolele incriminate nu conțin numele
dumneavoastră, deci nu văd cum v-ar putea face rău. Articolul Pianist
nu conține niciun nume și nicio poză din secolul acesta sau cel
trecut. Aș spune deci că reclamația dumneavostră este cel puțin
răuvoitoare. Numerele nu înțeleg ce reprezintă.

Pentru ceilalți abonați ai acestei liste: îmi cer scuze dacă acest gen
de mesaje vă deranjează, însă unii utilizatori preferă să folosească
această adresă în locul adresei de contact.

Vă mulțumesc,
  Utilizator:Strainu

În data de 27 august 2010, 23:33,  <[hidden email]> a scris:

> [...]
>
> AM PRIMIT O SERIE FOARTE NUMEROASA DE MESAJE E-MAIL CONTINÂND APELUL DV. A CARUI GRAVITATE O ÎNTELEG PERFECT DAR SUNT ÎN IMPOSIBILITATEA DE A VA AJUTA. EU SUNT UN SIMPLU USER WIKIPEDIA CARE INTERVINE ÎN ARTICOLE LEGATE DE BIOGRAFIILE UNOR MARI ARTISTI ROMÂNI DE OPERA. NU SUNT ADMINISTRATOR SI NU FAC PARTE DIN COLECTIVUL LOR TEHNIC DE SUPRAVEGHERE. VA SFATUIESC SA INTRATI CA ORICE USER ÎN SITE-UL CELOR DOUA ARTICOLE CARE VA PRIVESC SI SA LE STEGETI CONFORM PROCEDURII TEHNICE; VETI SCRIE APOI LA RUBRICA DE MOTIVARE A ACTIUNII DV. CA SUNTETI PUR SI SIMPLU PERSOANA ÎN CHESTIUNE SI CA NU DORITI CA RESPECTIVELE TEXTE SA FIE PUBLICATE. DACA COLECTIVUL LOR NU VOR LUA ÎN CONSIDERATIE ACEST ACT ALDV., ATUNCI VA TREBUI SA VA ADRESATI ORGANELOR DE POLITIE CARE TUTELEAZA ASTFEL DE ASPECTE. REGRET CA NU VA POT AJUTA MAI MULT DE CÂT CU ACEASTA SUGESTIE CARE SPER SA FUNCTIONEZE. CU STIMA SI CELE MAI BUNE URARI DE SUCCES ÎN ACTIUNEA DV., Dr. Stephan Poen

Re: R: va rog sa stergeti

Strainu
Ah, acum m-am lămurit. Am picat "de proști" în mijlocul unei dispute
locale (sau a unui personaj căruia îi place să-și răspundă singur).

http://ro.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Oracol/Arhiv%C4%83/2008#DREPTI_INTRE_POPOARE
(+istoricul paginii)

Domnule Beceanu, recte 79.112.112.146, 79.112.40.60 sau cum vă numiți,
vă invit să vă duceți războaiele personale cu morile de vânt în altă
parte, nu pe Wikipedia. Încă o dată scuze celorlalți abonați ai
acestei liste.

În data de 28 august 2010, 13:32, Strainu <[hidden email]> a scris: