Reklamredigeringar framöver

lennart guldbrandsson-2

Hej,

Alldeles nyss skrev jag på Bybrunnen om annalkande reklamredigeringar:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Bybrunnen#Reklamredigeringar_fram.C3.B6ver

Med vänliga hälsningar,

Lennart Guldbrandsson

Personlig blogg
Presentation

Mobil: 070 - 207 80 05

Re: Reklamredigeringar framöver

Jakob Hammarbäck (WMSE)
Var du med på mötet?
Kan man få deltagarlistan till de som var med på hans dragning, och skicka
ut en dementi?

Kan Wikimedia Sverige sätta upp en svart lista med reklambyråer som inte
sköter sig, tillsammans med reklamförbundet kanske?

/Jakob

--

Jakob Hammarbäck, föreningssekreterare
Tel: 073-396 45 74; 0739-23 71 93

Wikimedia Sverige
Box 500
101 29 Stockholm

Re: Reklamredigeringar framöver

lennart guldbrandsson-2

Jag kan se om jag kan få tag på det. Först och främst skulle jag vilja se hans slides. Det är på gång.

Med vänliga hälsningar,

Lennart Guldbrandsson

Personlig blogg
Presentation