Relacja z Wikimanii 2012

Michał Buczyński
Wszystkim zainteresowanym konferencja Wikimania 2012 odbywajaca sie w Waszyngtonie przypominam o relacji powstajacej na biezaco na stronie Stowarzyszenia Wikimedia Polska.

Relacja powstaje na biezaco i zostalo sporo do wrzucenia, mozna jednak juz sledzic opisy spotkan.

Zapraszam na pl.wikimedia.org/wiki/Wikimania_2012_-_relacja

Autorzy relacji moze jeszcze cos dodadza. =]

Pozdrawiam,
michal aegis maelstrom buczynski

Re: Relacja z Wikimanii 2012

Natalia Szafran-Kozakowska-3
Dodatkowo w imieniu piszących przepraszam za wszystkie niedociągnięcia
redakcyjne - nadawaliśmy dosłownie z placu boju, na bieżąco, walcząc z
konfliktami edycji i niedociągnięciami sprzętowymi. Będziemy starali
się to poprawiać w miarę możliwości :-)

Naprawdę trochę pracy z tym było. Szczególnie chciałabym docenić pracę
Maire i Aegisa, którzy choć nie mieli własnych laptopów, to starali
się heroicznie relacjonować w miarę możliwości wszystko, w czym
uczestniczyli, co nie zawsze było łatwe i wymagało notowania gdzie
bądź, a potem przenoszenia tego na wiki szybko na pożyczonym sprzęcie.
I Patermowi dziękuję za działalność dziennikarską :-)

Zapraszam do czytania i oczywiście zadawania pytań uczestnikom!

--
Magalia

Re: Relacja z Wikimanii 2012

Maciej Król
W dniu 15 lipca 2012 01:05 użytkownik Natalia <[hidden email]> napisał:

> Zapraszam do czytania i oczywiście zadawania pytań uczestnikom!

Gdzie można zadawać pytania? ;>

>  --
> Magalia

Z poważaniem,

Maciej Król

Re: Relacja z Wikimanii 2012

Awersowy
Na stronie dyskusji? :)
14 lip 2012 21:37, "Maciej Król" <[hidden email]> napisał(a):

> Gdzie można zadawać pytania? ;>

> Z poważaniem,
>
> Maciej Król

Re: Relacja z Wikimanii 2012

Przykuta
Na stronie dyskusji? :)

Dla tych, którzy w tekście między wierszami nie zauważyli linku (bez http) - relacja opisana jest na kilku stronach - dla każdego dnia osobno, a zebrane jest to na stronie:

http://pl.wikimedia.org/wiki/Wikimania_2012_-_relacja

Fotki pooglądać można już na Commons:

http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Wikimania_2012

Re: Relacja z Wikimanii 2012

/
> [...]
| redakcyjne - nadawaliśmy dosłownie z placu boju, na bieżąco, walcząc z
| konfliktami edycji i niedociągnięciami sprzętowymi. Będziemy starali się

Ależ ślicznie się krygujesz (hm, czy nie użyłem zbyt staroświeckiego, czyli
politycznie niepoprawnego określenia ;-) ). Więc ja ze swej strony -
ślicznie dziękuje za wszystkie i wszystkich relacje. Naprawdę ogrom tego, a
że pośpieszne, niezakończone czy w inny sposób surowe, to w tym jest nerw i
sens naszego bojowego wiki-wiki. I bardzo, bardzo dobrze, że robiliście to
na gorąco, wtedy jest prawdziwe i w zasadzie tylko tak  ma szansę powstać,
odłożone na potem, sami wiecie, najczęściej pozostaje takim, odłożonym, na
zawsze.

        Pozdrowienia, Janusz "Ency" Dorożyński, członek stowarzyszenia

> [...]
| I Patermowi dziękuję za działalność dziennikarską :-)
|
| Zapraszam do czytania i oczywiście zadawania pytań uczestnikom!

Re: Relacja z Wikimanii 2012

Daniel ~ Leinad
Wow, dzięki za relację, robi wrażenie! :D

--
Daniel // Leinad

Re: Relacja z Wikimanii 2012

Natalia Szafran-Kozakowska-3
W takim razie na pewno ucieszy was informacja, że dzisiaj podczas
unconference porozmawialiśmy z naszą rosyjską stypendystką, która
obiecała dopisać również trochę o swoich wrażeniach.

Ency myślę wybaczy mi, że trochę w jego imieniu obiecałam, że
podesłana mu relacja zostanie przez niego przetłumaczony na polski.
Przepraszam za to zaoczne zgłoszenie go na ochotnika, ale ucieszyłam
się, że znalazł się jeszcze jeden głos do naszej relacji :)

Jako miłośniczka słów staromodnych, pokrytych elegancką patyną nie mam
nic przeciwko słowu "krygować", przeciwnie :) Pokryguję się jeszcze -
bardzo przepraszam, że nie poszło to od razu na wikinews, ale ciągle
odkładaliśmy to na chwilę, kiedy będziemy mieć trochę czasu i jakoś
zawsze okazywało się, że mamy wszystko za wyjątkiem czasu właśnie :)

--
Magalia

Re: Relacja z Wikimanii 2012

Awersowy
Załadowałem fotki na commons (btw. nowy uploader jest genialny!).
Bardzo dużo zdjęć robili Yarl z Karolem - myślę, że po powrocie do
domu znajdą czas i je dorzucą do ogólnej puli :).

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Awersowy

/
> [...]
że
| znalazł się jeszcze jeden głos do naszej relacji :)

Ależ jak najbardziej nie tylko wybaczy, ale z przyjemnością się tym zajmie.

| Jako miłośniczka słów staromodnych, pokrytych elegancką patyną nie mam
| nic przeciwko słowu "krygować", przeciwnie :)

:-))

        Pozdrowienia, Janusz "Ency" Dorożyński