Rugaminte: cont Angela Furtuna si pagina Angela Furtuna?

Rugaminte: cont Angela Furtuna si pagina Angela Furtuna?

Angela Furtuna
Buna ziua,

Va asigur de cele mai bune sentimente.
Am postat, cu intentia de a-mi crea o pagina de dictionar pe Wikipedia,
datele despre mine, Angela Furtuna.
Dar nu au fost publicate si nu se regasesc pe net. Nici contul meu nu mai
exista.

Va rog sa ma informati asupra a ceea ce se intampla. Nu sunt un mare
cunoscator de soft.

Cu stima,
Angela Furtuna

--
Angela Furtuna

Re: Rugaminte: cont Angela Furtuna si pagina Angela Furtuna?

Iulian Dogariu-2
Buna ziua,

Contul Dv inca mai exista, are numele "Angela Furtuna". Despre pagina
creata de Dv nu pot sa va spun nimic insa. E posibil sa fi fost
stearsa. Mai stiti ce titlu avea?

i.

Iulian Dogariu                           http://www.jayomega.net/
GPG: 0xB364B5AE              {jabber|mailto}:iulianu at gmail.com

             -- "Live as if you were to die tomorrow.
                 Learn as if you were to live forever." (Gandhi)