Rugaminte - poza Vasile Chindris

Chimu Gherman
Ma numesc Gherman Ioachim si as avea o rugaminte foarte mare.

Va rog sa-mi stergeti comentariul de la imagine: "(Aceasta poza ar
trebui adaugata articolului "Parintele Vasile Chindris". Este scanata
din revista "Viata Crestina", serie noua, nr. 1 februarie 1990. Eu
lucrez la Editura Viata Crestina din Cluj, acolo unde se tipareste
revista "Viata Crestina". Asa ca nu)"

Nu am stiut ca va fi publicat si acesta si dupa parerea mea nu-si are
rostul. Am vrut sa fie doar o explicatie privind drepturile de autor
asupra imaginii. Oricum comentariul nu este intreg.

Va multumesc anticipat.

Ioachim Gherman

Re: Rugaminte - poza Vasile Chindris

Iulian Dogariu-2
Bună ziua,

Din păcate comentariul Dv nu poate fi şters uşor; ar putea fi şters
numai de către administratorii serverelor Fundaţiei Wikimedia, şi
numai pentru motive bine întemeiate.

i.

{jabber|mailto}:iulianu at gmail.com
 GPG Key ID: 0x92B1C594

 -- "Live as if you were to die tomorrow.
 Learn as if you were to live forever." (Gandhi)