Превод SUL помоћи

Mihajlo Andjelkovic
Као што (вероватно) сви знате, почело се са активацијом система
централне ауторизације, такође познатог као SUL (Single User Login).
Одмах се јављају нова питања, дилеме, и штазнамвећ. Ту је од некакве
помоћи и следећа страна:

http://meta.wikimedia.org/wiki/Help:Unified_login

Не би било лоше ако би ко имао времена да је преведе на српски језик и
постави овде:

http://meta.wikimedia.org/wiki/Help:Unified_login/sr

Потом би неки сисоп могао да на ту страну линкује одавде:

http://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%98%D0%B0%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%B8:Centralauth-readmore-text

Поздрав

Re: Превод SUL помоћи

Јован Вуковић
Ево ја ћу превести барем један део, а можда и све, са пољског. Али морам да знам како је код нас званичан назив за "Unified login".

Re: Превод SUL помоћи

Slaven Kosanovic
Globalni nalog...

Ako odes u u karticu "moja podesavanja", vidjeces opciju: "Status
globalnog naloga"...

Slaven