Sajt o Srbiji

Mladen Tomic
Postovani,

Zelim samo da vam skrenem paznju na albanski sajt o Srbiji na kome je iz nekih razloga, a moze se dobro pretpostavim kog bez obzira na jezicku barijeru, deo Srbije (Raska, Kosovo i Metohija i jugoistocna Srbija israfirana. Molim vas da vidite o cemu je rec i adekvatno odreagujet.

Mladen Tomic

Luggage? GPS? Comic books?
Check out fitting gifts for grads at Yahoo! Search.

Re: Sajt o Srbiji

Marko Pokrajac-2
Ne vredi nista preduzimati oko toga.

Током 11.6.07., Mladen Tomic <[hidden email]> је написао:
[...]

Check out fitting <a href="http://us.rd.yahoo.com/evt=48249/*http://search.yahoo.com/search?fr=oni_on_mail&amp;p=graduation+gifts&amp;cs=bz" target="_blank" onclick="return top.js.OpenExtLink(window,event,this)"> gifts for grads at Yahoo! Search.

Re: Sajt o Srbiji

Јован Вуковић
Нажалост ми ништа не можемо да урадимо тамо. То што они пола србије представљају као да су Срби "окупирали" је срамота. Али по томе се види да тамо (мислим на шиптарску википедију) нема нормалних људи са којима се може разговарати, тако да се ништа не да учинити. Узгред да вас обавестим да су направили и Портал:Санџак, пошто је вероватно и то "традиционална шиптарска територија".

Re: Sajt o Srbiji

Kašterović Slobodan
Немојте то да схватате тако ускогрудно :-)

Прије пар дана сам разговарао са познаником шиптаром са Косова и онако у
причи га питао гдје ће на море. Он ми одговори - "па на Косово"! Кад је
угледао огромни упитник изнад моје главе, је додао - у Улцињ! :-)

Дакле, нечије приватно мишљење је прилично неважно, а људи у свијету су
навикли да се неким википедијама мало више, некима мало мање а некима
никако не вјерује.

Што се те пропаганде и односа свијета према том питању тиче - питање
може да се прошири на све медије и средства информисања - и ми (као мала
организација) не можемо да исправимо оно што је држава Србија (тј. од
народа изабрани њени водећи људи) деценијама запостављала - тј. вођење
пропагандног рата са свим расположивим ресурсима. Гола истина  се не у
данашњем глобализованом свијету, не може (из)борити са добро упакованом
и нашминканом лажи. А када је пропагандни рат добијен - онда
манипулацијама нема краја. Чак су напори за вођење правог рата после
тога минимални. Умјесто тога се врши пропаганда "на унутра" са циљем
заглупљивања народа у сврху што боље манипулације, "везања очију" и
осигуравања својих позиција у друштву. Иначе, то важи за све нивое
власти а не само за државни врх. Што је најгоре - због таквог понашања,
Србија губи све више способних људи који желе да САДА живе нормално а не
"када нас заштите Руси" или Србија уђе у ЕУ. Али, то је друга прича ...

Каштер

--

pozdrav/mfg

Slobodan Kasterovic

Lönsstr. 2a
64850 Schaafheim

Telefon: +49 (0)6073 740748
Telefax: +49 (0)1212 511257494
Mobil:   +49 (0)174 8582314
e-Mail:  [hidden email]

Diese E-Mail enthaelt vertrauliche und/oder rechtlich geschuetzte
Informationen. Wenn Sie nicht der richtige Adressat sind oder diese
eMail irrtuemlich erhalten haben, informieren Sie bitte sofort den
Absender und vernichten Sie diese Mail. Das unerlaubte Kopieren
sowie die unbefugte Weitergabe dieser Mail ist nicht gestattet.

Ovo elektronsko pismo sadrzi povjerljive i/ili pravno zasticene informacije.
Ako vi niste u zaglavlju navedeni primalac ili ste ovo el. pismo dobili greskom,
obavezno informisite posiljaoca i unistite ga.
Kopiranje ili prosljedjivanje drugima je izricito zabranjeno.

Re: Sajt o Srbiji

Slaven Kosanovic
Не преостаје ми ништа друго него да се сложим са земљаком и не бих имао
ништа да додам.

Славен