Salut la toti

Gheorghe Zugravu

mai incerc odata:))

Salut la toti co-listenii,

Am citit despre asociatia Wikimedia.ro, acest fapt mi-a trezit interesul, si ca atare as dori sa aflu la ce etapa s-a ajuns in ideea

de  a dezvolta si crea organizatia.

Insa tot ce ma reusit sa citesc mi s-a parut cam invechit, modificarile pe paginile dedicate wikimediei datau din 2005,

ceea ce mi se pare a fi depasit de anul in care traim - 2006 :))

Cam aceasta este tot ce am dorit sa spun acuma, mai ales sa intreb :))

as fi recunscator daca cineva ar putea sa-mi dea ceva mai multa info.

be well, si nu raciti nici odata,

--

Best regards,

 zugravu.gheorghe                          [hidden email]