Sastanak

Ana Mladenović
Sastanak ce biti odrzan u nedelju (ne sutra, nego sledece nedelje),
25. januara 2009. godine u Tribinskoj sali Doma omladine u Beogradu.
Pocinje u pola 3 popodne. Kako ce ovo biti prvi sastanak ove godine
(ako se ne varam), ne bi bilo lose da se sakupimo u vecem broju.

Pozdrav,

--
Ana
visit http://picasaweb.google.com/anapi87

Re: Sastanak

Ana Mladenović
E ovako, doslo je do promene. Sastanak ce se odrzati u nedelju 25. januara (istog dana kao u prethodnom mejlu), ali sa pocetkom u 16 casova.

Re: Sastanak

Драган Сатарић
E sad si zbog njega namestila početak .... e ne može tako ....
sad će ceo sastanak da nas gnjavi ... znaš već čime ....

Re: Sastanak

Дејан Методије
Наравно да ћу да гњавим. Увек ја нађем нешто око чега бих могао да малтретирам народ. :)

2009/1/19 Dragan Sataric <[hidden email]>
E sad si zbog njega namestila početak .... e ne može tako ....
sad će ceo sastanak da nas gnjavi ... znaš već čime ....

Re: Sastanak

Ana Mladenović
Е 'вако... Прво није због њега одложен почетак (пу пу, далеко било :) ), већ због тога што сви долазе у неко различито време, и сви могу да седе кратко, па да се бар погодимо у исто време нас неколико.

А друго... Ко каже да ће Дејан да гњави? ... свашта... нећемо му дозволити, тј. ти му Драгане нећеш дозволити... :)

Re: Sastanak

Дејан Методије
Ја сам био убеђен да је због мене померен састанак.

2009/1/19 Ana Mladenovic <[hidden email]>
[...]

Па он има шири дијапазон,..
"Е, да је нама више оваквих као што сам ја ..." итд...
"Кад ћу ја да добијем званично признање да сам први Википедијанац?"
.
.
.

Re: Sastanak

Ana Mladenović
Славене, он је то признање већ направио, само што нема ко да му додели... :)))

Ез јужуали. :)