Sastanak?

Filip Maljković
Da li postoji volja da se ove nedelje odrzi sastanak?

Svestan sam da je katolicki Bozic i da mozda neki ne bi mogli da
prisustvuju. Ali to nam je poslednja sansa pred novogodisnje praznike.

poz,
Filip

P.S. 15. januar 2012. godine pada na nedelju, pa bismo mogli tad da
odrzimo sastanak, za 11. godisnjicu Vikipedije. :)

Re: [Serbia-internal-l] Sastanak?

Milos Rancic-2
Doci cu sa Duskom. Nisam siguran bas kad precizno, ali cu doci.