Sledeci sastanak

Filip Maljković
Pozivam sve zainteresovane da prisustvuju narednom sastanku koji ce se
odrzati u nedelju, 21. marta u Domu omladine Beograda sa pocetkom u 15
casova.

Pozdrav,
Filip

Re: Sledeci sastanak

Mihajlo Andjelkovic
+1

Re: Sledeci sastanak

Ana Mladenović
Ја не могу... Последња два састанка су се погодила у исто време када и почетак семинара у Петници. :(

--
Ana Mladenović
Faculty of Mining and Geology

Re: Sledeci sastanak

Mihajlo Andjelkovic
Е, овако, да вас разочарам. Мени је јуче увече искрсао додатан посао,
па нећу моћи данас да вам се придружим :( осим ако ме нека мука
нетера, али у том случају ћу бити прилично надрндан кад се појавим. :D

Теби Филипе саветујем да се распиташ колико људи стварно долази, тако
да не буде да сам седиш тамо.

Re: Sledeci sastanak

Nikola Smolenski-2
Дана Friday 19 March 2010 15:21:40 Filip Maljkovic написа:
> Pozivam sve zainteresovane da prisustvuju narednom sastanku koji ce se
> odrzati u nedelju, 21. marta u Domu omladine Beograda sa pocetkom u 15
> casova.

Овај пут ћу доћи. Било би лепо да дође бар неки биолог а Филип да донесе
лаптоп па да продискутујемо МУ.

Re: Sledeci sastanak

Горан Обрадовић
Доћи ћу.

21. март 2010. 07.54, Nikola Smolenski <[hidden email]> је написао/ла: