Sok :( !!!

damnjan.r
Poštovani,

Aman - zaman !!!

Enciklopedija, neutralnost, open source zanesenjaci itd.

Pa ako je to sve tako otkud g. Ljušić,  g. Koštunica i sl.
na Vašim stranama pre toliko drugih neuporedivo bitnijih
i korisnijih za srpsku kulturu, istoriju, politiku..

Šokiran sam!!!

Verovatno kad me prođe gnev ću opet posetiti
sr.wikipediu u cilju da pod hitno se ubaci bibliografija
npr. jednog Svetislava Basare, Zorana Djindjića i sl.

Sa uslovnim poštovanjem

Damnjan

Re: Sok :( !!!

Mladen Mirilović
Dana petak 09 jun 2006 07:15, damnjan.r je napisao(la):

> Postovani,
>
> Aman - zaman !!!
>
> Enciklopedija, neutralnost, open source zanesenjaci itd.
>
> Pa ako je to sve tako otkud g. Ljusic,  g. Kostunica i sl.
> na Vasim stranama pre toliko drugih neuporedivo bitnijih
> i korisnijih za srpsku kulturu, istoriju, politiku..
>
> Sokiran sam!!!
>
> Verovatno kad me prode gnev cu opet posetiti
> sr.wikipediu u cilju da pod hitno se ubaci bibliografija
> npr. jednog Svetislava Basare, Zorana Djindjica i sl.
>
> Sa uslovnim postovanjem
>
> Damnjan
Господине,

Шта сте у чланцима о Љушићу и Коштунии нашлчи да није неутрално? Ако такве
ствари постоје, слободно их исправите.

Што се тиче Зорана Ђинђића, чланак о њему већ постоји, Док о Светиславу Басари
још увек немамо чланак, па га ви, ако сте заинтересовани, можете написати.

Поздрав
Младен Мириловић

Re: Sok :( !!!

Marko Milosavljevic
Poštovani,

Zašto Vas to čudi. Poznata je činjenica da su Srbi narod koji na prvom mestu voli da se bavi politikom ili da raspravlja o njoj. Upravo se sloboda Vikipedije ogleda u mogućnosti da se postave članci o aktuelnim političarima, pod uslovom da ne predstavljaju običnu političku propagandu.

Vikipedija je neobavezujući i neprofitni oblik aktivnosti. Sam korisnik ima mogućnost da odluči o čemu će pisati. Zbog toga je jako teško sprovesti neki oblik planskog rada na Vikipediji, a mislim da bi pokušaj njegovog nametanja proizveo samo negativne posledice.

Lično se slažem sa vašim stavom i smatram da je ovoj zemlji potrebno više ljudi koji će se baviti naukom, umetnošću, obrazovanjem i drugim aktivnostima koje doprinose podizanju kulturnog nivoa celokupne nacije. Nadam se da ćete biti u mogućnosti da delić svog slobodnog vremena posvetite radu na Vikipediji i lično doprinesete uspostavljanju ravnoteže izmedju političkog i naučnog sadržaja ove enciklopedije.

Pozdrav,

Milosavljević Marko

On 6/9/06, damnjan.r <[hidden email]> wrote:
[...]

Djordje Stakic
Uz sve nedostatke koje ste naveli, ciljenica je da na nasoj Vikipediji postoji
najveca Internet baza biografija znacajnih licnosti srpske (i svetske)
nauke, istorije i kulture,
sporta itd. Posao nije zavrsen, jos ima puno da se radi, i Vi ste pozvani da
se tome prikljucite. Zaista ne znam kako Vam je mogla pronaci
biografija bivseg premijera
dr Zorana Djindjica koja se nalazi na adresi:
http://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BD_%D0%82%D0%B8%D0%BD%D1%92%D0%B8%D1%9B
jos od septembra 2004. (kada je enciklopedija bila mnogo manja).

Ako neko nije ukljucen, verujte da to nije bilo niukom slucaju smisljeno
ili namerno i to se moze vrlo lako ispraviti - mozete i Vi nesto napisati o toj
licnosti ili pojmu. Svetislav Basara jeste nekim slucajem ispusten,
ali to nije trajno
stanje, na engleskoj Vikipediji clanak o njemu vec postoji
http://en.wikipedia.org/wiki/Svetislav_Basara

Takodje, zamolio bih Vas da nam dostavite spisak svih ljudi za koje
mislite da zasluzuju da se nadju, a sada ih nema u srpskoj verziji
Vikipedije.

p.s. Ne znam koja su vasa interesovanja ali sigurno imamo i vrlo
kvalitetnih clanaka i iz te oblasti.

Puno pozdrava,

p.p.s. I ja sam pre dve godine bio šokiran sta sve nema pa sam zbog tog
šoka i ostao, evo više od dve godine, da bi se stanje popravilo na bolje.
I Vama želim isto.

On 6/9/06, Marko Milosavljevic <[hidden email]> wrote:

> [...]
> radu na Vikipediji i lično doprinesete uspostavljanju ravnoteže izmedju
> političkog i naučnog sadržaja ove enciklopedije.

Re: Sok :( !!!

Драган Сатарић
> Verovatno kad me prođe gnev ću opet posetiti
> sr.wikipediu u cilju da pod hitno se ubaci bibliografija
> npr. jednog Svetislava Basare, Zorana Djindjića i sl.

Одлично, надам се да нећеш на томе стати. Има толико још ствари да се
уради....а тако нас је мало...

Re: Sok :( !!!

Snezana Trifunovic
Господине шокирани!

Можете нам се слободно прикључити и написати оно што недостаје.

<a onclick="return top.js.OpenExtLink(window,event,this)" href="http://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BD_%D0%82%D0%B8%D0%BD%D1%92%D0%B8%D1%9B" target="_blank">http://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BD_%D0%82%D0%B8%D0%BD%D1%92%D0%B8%D1%9B

<a onclick="return top.js.OpenExtLink(window,event,this)" href="http://en.wikipedia.org/wiki/Svetislav_Basara" target="_blank"> http://en.wikipedia.org/wiki/Svetislav_Basara