Spørgsmål vedr. sletning

Anders Rom Dahl
Kære Wikipedia

Jeg har lagt min første og hidtil eneste artikel ud på Wikipedia nogen sinde. Nu er den så blevet slettet. Det kan der være gode grunde til. Mit problem er bare, at jeg ikke kan læse en begrundelse nogen steder og heller ikke kan finde frem til den diskussion, som vel må være gået forud for sletningen. Kan en venlig administrator hjælpe mig lidt på vej. På forhånd tak. Artiklen var en "politiker-biografi". Den hed: Pelle Christy Geertsen. Den kan naturligvis være fjernet af den årsag, at politikere skal have en vis "kendthed" for at være værdige til at være på wikipedia, men i så fald er der mange artikler, der skal fjernes :-)

Med venlig hilsen
Anders Rom Dahl

Re: Spørgsmål vedr. sletning

Tim Rørstrøm
Kære Anders,

Af sletningsloggen
(http://da.wikipedia.org/w/index.php?title=Speciel%3ALoglister&type=delete&page=Pelle+Christy+Geertsen)
fremgår det at årsagen for sletning er "hej mor", altså har artiklen
givet indtryk af at have været skrevet af en person der er for tæt på
artiklens hovedperson til at kunne være neutral.

Jeg håber det besvarer dit spørgsmål

Med venlig hilsen

Tim Rørstrøm