Spece od NPOV poszukiwani

Powerek38
Hej!

Mam serdeczną prośbę od osób, które czują się mocne w kwestiach NPOV i
miałyby czas na pomoc w tym zakresie.

Otóż dostałem wczoraj i dziś dwa dość długie maile od jednego z naszych
Czytelników, który dość radykalnie nie zgadza się ze sposobem, w jaki
opisany jest u nas kontrowersyjny ksiądz katolicki, Wojciech Lemański.
Mówiąc w skrócie, osoba ta jest zdania, iż krzywdzimy ks. Wojciecha zbyt
szczegółowo opisując stawiane mu przez władze kościelne zarzuty, a za
mało piszemy o bezdyskusyjnie chwalebnej części jego działalności.
Dostałem listę bardzo konkretnych uwag, ale nie chciałbym sam ich
rozpatrywać, co najmniej z dwóch powodów. Po pierwsze dlatego, iż jest
to temat budzący emocje, więc nie chciałbym zajmować się tym całkiem w
pojedynkę i narzucać swój punkt widzenia. Po drugie, nie chcę być sędzią
we własnej sprawie, a obecnie ja jestem głównym autorem przedmiotowego
hasła.

Jeśli ktoś czułby się na siłach, żeby zająć się tym, serdecznie proszę o
kontakt na prv, chętnie przekażę korespondencję z uwagami czytelnika.

Pozdrawiam!

Re: Spece od NPOV poszukiwani

Marcin Cieslak-3
> [...]
> Czytelników, który dość radykalnie nie zgadza się ze sposobem, w jaki
> opisany jest u nas kontrowersyjny ksiądz katolicki, Wojciech Lemański.

Najlepiej byłoby, gdyby autor listu założył konto i wyłuszczył problemy na stronie dyskusji hasła; ewentualnie może to zrobić ktoś inny (np. Ty jako adresat listu).

Wówczas większe grono osób może omówić sprawę i poprawić artykuł;
załatwianie tego na boku nie jest dobre dla projektu i przejrzystości naszych działań.

Ze swojej strony chętnie pomogę w redakcji artykykułu, zwłaszcza jeśli trzeba będzie usunąć lub przeredagować nie znajdujące poparcia w materiałach fragmenty.

//Saper

Dnia 12 listopada 2013 Powerek38 napisał:

> Jeśli ktoś czułby się na siłach, żeby zająć się tym, serdecznie proszę o
> kontakt na prv, chętnie przekażę korespondencję z uwagami czytelnika.

Ja się nie czuję na siłach, ale wydaje mi się, że ilość informacji w
haśle o konflikcie z hierarchią odzwierciedla znaczenie tego konfliktu
dla znajomości postaci Lemańskiego. Kto o nim słyszał wcześniej, poza
ludźmi siedzącymi w temacie?

Na pewno hasło można uzupełnić o jego działania na rzecz dialogu
polsko-żydowskiego, jego niedawno wydana książka też ma już pewnie jakieś
recenzje - ale nie widzę tutaj powodu dla np. okrajania hasła o
istniejące akapity.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Rdrozd * http://swiatczytnikow.pl :)

Re: Spece od NPOV poszukiwani

damian.swiderski
Ja mogę tylko po proszę o nim wszystkie PRAWDZIWE informacje.

W dniu 2013-11-16 16:21, Marcin Cieslak pisze:
> Najlepiej byłoby, gdyby autor listu założył konto i wyłuszczył problemy na stronie dyskusji hasła; ewentualnie może to zrobić ktoś inny (np. Ty jako adresat listu).

Na tyle, na ile umiałem, przekleiłem uwagi Czytelnika (chociaż dostałem
je jako komentarze do tekstu w Wordzie) do dyskusji hasła, zgodnie z
Twoją sugestią. Ale byłoby fajnie, gdyby ktoś chociaż je skomentował,
żeby Czytelnik miał poczucie, że bierzemy go serio.

Dzięki!