Staresrpskeslike.com

Bojan Kalkan
Može li neko da me podseti kako treba tretirati slike na ovom sajtu (stare skenirane slike pod Creative Commons Ауторство-Без прерада 3.0 Србија.) Brisati ili stavljati poštenu upotrebu?

Re: Staresrpskeslike.com

Nikola Smolenski-2
On Mon, 2010-09-27 at 09:31 +0200, Bojan Kalkan wrote:
> Može li neko da me podseti kako treba tretirati slike na ovom sajtu
> (stare skenirane slike pod Creative Commons Ауторство-Без прерада 3.0
> Србија.) Brisati ili stavljati poštenu upotrebu?

1) Најлепше би било постићи договор са власником сајта. Може му се
објаснити да овим неће бити на губитку јер ћемо преузимати само мале
слике, слике пуне величине и даље може да продаје, на страници сваке
слике ће бити линк ка његовом сајту а чланци на Википедији су много
посећенији него његов сајт па ће тако само добијати нове посетиоце.

2) Ако нико није вољан да преговара или договор пропадне, не може нас
спречити да их користимо јер нема ауторска права на оригинале, а копија
дела није његова оригинална духовна творевина. Само треба пазити јер се
на сајту налазе и новије слике које су можда још увек заштићене АП.
Дакле, ни брисати ни стављати под поштену употребу, само означити као
ЈВ. Можда чак можемо направити и нови шаблон за ову сврху: "Ова слика је
у јавном власништву али онај тамо тврди да има ауторска права." :D

Re: Staresrpskeslike.com

Горан Обрадовић

27. септембар 2010. 10.42, Nikola Smolenski <[hidden email]> је написао/ла:
> [...]

слике ће бити линк ка његовом сајту а чланци на Википедији су много
посећенији него његов сајт па ће тако само добијати нове посетиоце.

Има негде на листи тема о овоме, ја сам узео на себе да контактирам човека, али до сад нисам стигао. Надам се да ћу стићи у наредном периоду.

Горан