Quantcast

Stema orasului Sarmasu

ungur

Buna ziua,

ma numesc Ungur Dumitru si va contactez in calitate de adm retea al
Primariei Orasului Sarmasu, cu rugamintea ca la sectiunea Sarmasu,
jud.Mures sa schimbati sau sa scoateti stema Sarmasului, pe motiv ca este
veche.A aparut in Monitorul Oficial anul acesta cea oficiala pe care am
s-o atasez.

Va multumim.

Cu stima
Ungur Dumitru
Adm RECL Sarmasu
0265-421855
0722862171

Re: Stema orasului Sarmasu

Strainu
Buna ziua,

Puteți încărca chiar dvs. noua stemă pe Wikipedia. Tot ce aveți de
făcut este să mergeți la

http://ro.wikipedia.org/wiki/Fi%C8%99ier:Coa_Sarmasu_MS_RO.png

și să apăsați pe legătura numită "Trimiteți o versiune nouă a acestui
fișier.". La "Modificări ale fișierului:" nu treceti nimic.

Va multumesc,
   utilizator:Strainu

În data de 5 august 2010, 14:14,  <[hidden email]> a scris:

> [...]
> jud.Mures sa schimbati sau sa scoateti stema Sarmasului, pe motiv ca este
> veche.A aparut in Monitorul Oficial anul acesta cea oficiala pe care am

Re: Stema orasului Sarmasu

Stephan Poen
Il 05/08/2010 13.14, [hidden email] ha scritto:

> [...]
> jud.Mures sa schimbati sau sa scoateti stema Sarmasului, pe motiv ca este
> veche.A aparut in Monitorul Oficial anul acesta cea oficiala pe care am

                 Stimate Domnule Ungur Dumitru

     În cadrul Wikipedia, eu sunt doar un user care intervine exclusiv
în articole legate de muzica( s,i muzicieni. Nu sunt un administrator al
acestui site s,i nu am deci nici-o calitate sau investitura( pentru a
opera modifica(rile de care suntet,i interesat. Va trebui sa( facet,i
alte investigat,ii în ret,ea pentru a comunica direct cu administratorii
responsabili.
     Cu stima(,
                                 Dr. Stephan Poen

Re: Stema orasului Sarmasu

Stephan Poen
Il 09/09/2010 11.32, Strainu ha scritto:

> [...]
>
> Va multumesc,
>     utilizator:Strainu
>
> În data de 5 august 2010, 14:14,<[hidden email]>  a scris:

         Stimate Domnule Ungur

     Reţeaua Wikipedia este o reţea publică; stema unui oraş este o
chestiune oficială de simbol al localităţii şi care ţine direct de
competenţele autorităţilor locale respectiv primăria oraşului; o astfel
de decizie de schimbare a stemei fie şi într-un site Wikipedia, trebuie
luată de primar şi transmisă unui colaborator al său în reţeaua
telematică. Eu nu cunosc oraşul acesta, nici stemele sale - cea veche şi
cea nouă - nu am nici-o legătură cu astfel de chestiuni. Regret mult dar
nu doresc să mă implic în contexte care depăşesc sfera mea de competenţă
şi autoritate.
     Cu stimă,
                                 Dr. Stephan Poen