Stergere "my contributions" , dupa publicarea explicatiilor in limba engleza

Stergere "my contributions" , dupa publicarea explicatiilor in limba engleza

Nicolaie N Vlad
Stimate corespondent,
Azi am republicat desenul rezumativ al "Experimentului
meu TORIS 1982[premiat de revista Stiinta si Tehnica
in Oct-Nov 1984 la "Salonul Inventiilor Ciudate"]
si explicatiile in limba romana.De data aceasta pe
wikiro.
 Va relatez ca nu unteleg de ce , dupa
incarcarea['upload']a variantei cu traducerea in
l.engleza pe la inceput de martie 2006. Prima
inregistrare am facut-o pe 28 sept.2005 apoi cateva
corecturi pina la 5dec 2005.
la
http://meta.wikimedia.org/wiki/Special:Contributions/Nicolaievlad
va rog , un 'replay' la mesajul meu