Ten sam temat, kilka wątków

Stanko
Tak od strony technicznej tej grupy...
Ostatnio zauważyłem, że niektóre tutejsze wątki mam w kilku miejscach i
nie wiem czy to u mnie czy to piszący tak sobie piszą :)
"Wikipodróże już działają!" i "PWN a Wikipedia" mam w dwóch wątkach,
"Artykuł w Przeglądzie" nawet w trzech. I wszędzie nowy wątek jest
odpowiedzią starego (Re:"tytuł").
Ktoś ma podobnie?

--
~~~~
aka

Re: Ten sam temat, kilka wątków

Tomasz Ganicz
W dniu 7 lutego 2013 12:25 użytkownik Stanko <[hidden email]> napisał:
> [...]
> "Wikipodróże już działają!" i "PWN a Wikipedia" mam w dwóch wątkach,
> "Artykuł w Przeglądzie" nawet w trzech. I wszędzie nowy wątek jest

Nie wychowasz wszystkich piszący na tę listę aby odpisywali przez
"reply" i używali programy pocztowe, które to poprawnie robią.

Re: Ten sam temat, kilka wątków

Daniel ~ Leinad
W dniu 7 lutego 2013 12:42 użytkownik Tomasz Ganicz
<[hidden email]> napisał:

> Nie wychowasz wszystkich piszący na tę listę aby odpisywali przez
> "reply" i używali programy pocztowe, które to poprawnie robią.

Gmail wszystkie wymienione wątki mi grupuje, więc ja tego problemu nie widzę.

--
Daniel // Leinad

Dnia 7 lutego 2013 Tomasz Ganicz napisał:

> Nie wychowasz wszystkich piszący na tę listę aby odpisywali przez
> "reply" i używali programy pocztowe, które to poprawnie robią.

Z tego co widzę, główne problemy są pocztą Onetu (mój TB radzi sobie z
wątkowaniem, ale podpina odpowiedzi do głównego postu).
No, ale dzisiejsze czasy to już zmierzch list dyskusyjnych...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Rdrozd * http://swiatczytnikow.pl :)

W dniu 7 lutego 2013 12:48 użytkownik Robert Drózd <[hidden email]> napisał:

> [...]
> wątkowaniem, ale podpina odpowiedzi do głównego postu).
> No, ale dzisiejsze czasy to już zmierzch list dyskusyjnych...

Nie sądzę. Wieszczono to już 10 lat temu, a wciąż są dość powszechnie
stosowane...

Re: Ten sam temat, kilka wątków

Bartosz Dziewoński
On Thu, 07 Feb 2013 12:45:11 +0100, Daniel ~ Leinad <[hidden email]> wrote:

> Gmail wszystkie wymienione wątki mi grupuje, więc ja tego problemu nie widzę.

Bo GMail jest sprytniejszy (?) i grupuje tylko po tematach, nie po odpowiedziach.

--
Matma Rex

On 07/02/2013 12:21, Matma Rex wrote:

> Bo GMail jest sprytniejszy (?) i grupuje tylko po tematach, nie po
> odpowiedziach.

Sprawdzę kiedyś jak to wygląda gdzie indziej, teraz używam Thunderbirda,
być może że po części to też jego wina.

--
~~~~
aka
Stanko

Re: Ten sam temat, kilka wątków

Marcin Cieslak-3
> [...]
> wątkowaniem, ale podpina odpowiedzi do głównego postu).
> No, ale dzisiejsze czasy to już zmierzch list dyskusyjnych...

Tak, wypowiedzi Adamat (http://thread.gmane.org/gmane.science.linguistics.wikipedia.polski/36531/focus=36536)
 i Adriana Grycuka (http://thread.gmane.org/gmane.science.linguistics.wikipedia.polski/36521/focus=36525)
 nie zawierają informacji o tym, na który post odpowiadają;
mój starożytny czytnik news korzysta z gmane.org i tam jest
dobrze, tzn. te posty są podpięte pod pierwszy post z wątku.

Wątki nie umierają, trochę mnie śmieszyło jak niektórzy cieszyli
się z tego, jak fajnie wątkuje gmail.

//Saper

Re: Ten sam temat, kilka wątków

Cancre-2
W dniu 2013-02-07 14:00, Stanko pisze:
> Sprawdzę kiedyś jak to wygląda gdzie indziej, teraz używam Thunderbirda,
> być może że po części to też jego wina.

Ano, na to wygląda, też go używam i u mnie też się tak dzieli.

Cancre