Träffe mit Öschtriichische Alemanne am 26. Novembr

Träffe mit Öschtriichische Alemanne am 26. Novembr

Manuel Schneider-3
Solly zämme,

am Samschdig, em 26. Novembr isch de LinuxDay vo de Linuxusergroup
Vorarlber z'Dornbirn. Ich ha im Name vo Wikimedia Öschtriich dört emol
en kleine Schtand beantragt un hoff natürlich, dass möglichscht vieli
Alemanne chömme - grad im Vorarlberg het au Wikimedia Öschtriich chum
Kontakt zue Wikipedianer.

D'Planigssyte bi Wikimedia Öschtriich isch im Mitglieder Wiki - do cha
sich abr jede aamälde und mitschriibe:
* http://mitglieder.wikimedia.at/Projekte/LinuxDay_2011

Grüess un bis bal,

Manuel
--
Regards
Manuel Schneider

Wikimedia CH - Association for the advancement of free knowledge
www.wikimedia.ch

Re: Träffe för än Vorbesprächig Workshop

Niki Moratti
Hoi Zäme,

ech wörd no voräm Ändi vom dem Johr äinisch, gern met allne Interässiertä
för d' Organisation vom Wörkshop zämecho. Min Vorschlag wär än Termin i dä
Woche 50, grad in Brugg a dä BWZ oder im Technopark, för das wörd ich no
gnau luegä . Terfili machsch Du bitte en Doodle ond kommuniziersch Du das au
wiitär? Du weisch wahrschinli no chli bessär als ich wägerä guetä Ziit ond
wer am beschtä muäss deför debii sii. Äs sind alli herzlich zom Metmachä
iigladä.

liäbii Grüess
Niki Moratti

Wikimedia CH - Association for the advancement of free knowledge
www.wikimedia.ch

Re: Träffe för än Vorbesprächig Workshop

Niki Moratti
Hoi Terfili,

jo ok, ech werdä das demfall so machä. Ech hoffä das alli met dem Vorschlag Iverstandä send?

Lg Niki