Treca regionalna Vikimedijina konferencija

12

Treca regionalna Vikimedijina konferencija

Filip Maljković
Postovani,
Pozivamo vas na trecu regionalnu konferenciju Vikimedije Srbije, koja ce
se odrzati od 19. do 21. decembra 2008. godine u Domu omladine Beograda.
Plan i program se nalaze na http://rdr.to/039

Pozdrav i vidimo se,
Filip Maljkovic

Re: Treca regionalna Vikimedijina konferencija

Djordje Stakic
Posle uspesno odrzane konferencije, mozete pogledati
galeriju na viki ostavi:

http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Third_Regional_Conference_of_Wikimedia_Serbia

Nas gost iz Poljske, Marcin Cieślak, takodje je napravio
vise fotografija i napisao tekst na sajtu Vikimedije Poljske:
http://pl.wikimedia.org/wiki/Konferencja_serbskich_Wikimedi%C3%B3w_2008

Pozdrav,
Djordje

2008/12/18 Filip Maljkovic <[hidden email]>
[...]

Драган Сатарић
Ех, човече, па зар да пропустиш тако лепе слике...

Re: Treca regionalna Vikimedijina konferencija

Дејан Методије
Zašto Dragan uvek uspe da ima onakav osmeh, a ja nikad????

2008/12/22 Dragan Sataric <[hidden email]>
Ех, човече, па зар да пропустиш тако лепе слике...

Re: Treca regionalna Vikimedijina konferencija

Драган Сатарић
Ко зна, зна...

Вештба, драги колега, све се постиже вештбом...

Re: Treca regionalna Vikimedijina konferencija

Јован Вуковић

Е драго ми је што је конференција протекла у реду. Само имам пар питања. Да ли неко планира да пише извештај (вероватно филип) и када ће отприлике да стигне. Прочитао сам овај извештај на пољској викимедији и видим да је отказано једно предавање. Извештај иде само до суботе тако да ме интересује и да ли су одржана остала предавања у недељу или је било неких проблема.

Јован Вуковић wrote:

> [...]
> викимедији и видим да је отказано једно предавање. Извештај иде само
> до суботе тако да ме интересује и да ли су одржана остала предавања у

Ja rekoh i ranije: Ovih dana sam veoma zauzet, pa ne mogu nista da
garantujem. Snazno apelujem na kolege da doprinesu izvestaju. Stavise,
mislim da bi bilo lepo kada bi izvestaj bio kolaz raznih komentara
raznih ljudi (bilo iz organizacije, bilo iz publike). Posto sam bio
prisutan najvise od svih, dopunicu onim delovima koji fale, ali u neko
kasnije vreme.

I da, i u nedelju je otkazano Milosevo predavanje, jer se nesto bio
razboleo, pa nije mogao da dodje.

Re: Treca regionalna Vikimedijina konferencija

Djordje Stakic
Obiliato možete da se služite slikama.
Poželjno bi iblo da i ostali dodamo po nešto
jer ovo nije bio običan nedeljni sastanak.

Pozdrav,
Dj.S.

2008/12/22 Дејан Методије <[hidden email]>
[...]

Jedino mi je žao što ću se načekati :)

Re: Treca regionalna Vikimedijina konferencija

Aleksandra Ravas
Koliko ja vidim razvoj situacije, mi što nismo mogli da dođemo nećemo ni saznati kako je bilo... Uopšte. :(

2008/12/23 Dragan Sataric <[hidden email]>
Jedino mi je žao što ću se načekati :)

Re: Treca regionalna Vikimedijina konferencija

Ana Mladenović
Наравно, па ми то намерно тако, да не сазнате... :)))
--
Ana
visit http://picasaweb.google.com/anapi87

Re: Treca regionalna Vikimedijina konferencija

Aleksandra Ravas
Hvala dragi Viki kolega! :)

A, i vi ostali bi mogli ponešto da dodate pa da kompletiramo (tj. kompletirate) sliku... ;)

2008/12/25 Дејан Методије <[hidden email]>
[...]

Roman Maurer
Prof. Hladnik je objavio svoje izlaganje na 3. regionalnoj konferenci:
http://meta.wikimedia.org/wiki/Slovene_student_projects_in_Wikipedia_and_Wikisource
--
        Pozdrav,
          Roman

Re: Treca regionalna Vikimedijina konferencija

Bojan Kalkan
Je li izasao članak u Politici?

12