Tsnena

Filip Maljković
Tsnenu sam uklonio sa liste po njenom licnom zahtevu. Uskoro, Nena nam
vise nece biti administratorka, po njenoj zelji. Zao mi je sto je do
ovoga doslo, ali Nena se nije dala ubediti da ostane na toj poziciji. :)

Filip

Re: Tsnena

Dzordzm
Неко ко је близак Нени (Голдфингер?) би требао да испита о чему се ради. Нена можда није била активан администратор али је изузетно вредан и користан уредник и сигурно није тражила развлашћење без разлога.

Друга ствар, сваки "специјални случај" који стигне на Мету шаље мали црвени сигналчић о нашој Заједници, а у новије време смо имали дебео списак.

Re: Tsnena

Filip Maljković
Goldfinger je sa njom vec razgovarao, koliko ja znam, but to no avail.

Filip

Dzordzm wrote:

> [...]
>
> Друга ствар, сваки "специјални случај" који стигне на Мету шаље мали
> црвени сигналчић о нашој Заједници, а у новије време смо имали дебео

Re: Tsnena

Robert Stojnic

Nije vise cool biti admin!! :)

robert

Quoting Dzordzm <[hidden email]>:

> Неко ко је близак Нени (Голдфингер?) би
> [...]

Ivan Nador
Objektivno Nena se i nije bavila poslovima admina. Admin je postala na moju preporuku, po mom savetu, u momentu kada sam (barem ja) drugačije shvatao ulogu admina.

ja se sve vreme zalažem da imamo nešto kao "urednik" ili takvu neku titulu za ljude koji hoće da se bave samo pisanjem, dakle ne softverom, ne botovima, ne autorskim pravima, a za svoju oblast su kompetentni i maju respektibilne rezultate.

Urednik bi bila više kao počasna titula, autoritet, a ne neko pravo da nekog banuješ i sl...

Mudra i staložena glava kao što je Nena je više nego potrebna.

A ukidanjem prava birokrate što je urađeno malo više trapavo bez nekog propratnog objašnjenja verujem da je povredilo Nenu.

On 9/11/06, Robert Stojnic <[hidden email]> wrote:

Nije vise cool biti admin!! :)

> [...]

Branislav Jovanović

Re: Tsnena

Milos Rancic
Hm. Pretpostavljam da je Nena i dalje na listi Vikimedije Srbije...?
Ako nije, treba da bude; jer za tu listu nije neophodno biti admin.

Re: Tsnena

Filip Maljković
Milos Rancic wrote:
> Hm. Pretpostavljam da je Nena i dalje na listi Vikimedije Srbije...?
> Ako nije, treba da bude; jer za tu listu nije neophodno biti admin.
Ne, vise nije na toj listi jer je trazila da bude uklonjena sa lista sa
razlogom: "Ionako ih ne citam". Mislim sta ja na to da kazem? Ako
zelite, vi je ubedjujte, bice mi drago da je vratim.

Re: Tsnena

Ivan Nador
Verujem ti da je pisalo, ali ja nisam video. Video sam jedno jako komplikovano glasanje koje je trebalo "copy/paste" pa onda preći u mašinski kod, kompajlovati što za mene kao hakera je bilo komplikovano na nervnoj bazi.

Ono što hoću da kažem da je trebalo da pismo, koje je bilo za slati, izgleda cirkularno, bude malo razumljivije i za one koji ne prave botove. Moj utisak je da je Nena povređena. Ako ti nije jasno zašto citiraću ti Arsena Dedića

...jer uvek ima teći
taj treći koji zna
sve one prave riječi
što nisam ih znao ja...

Morao sam ijekavštinom, jer je to orginal (NPOV) a sad šta će reći Goran..?? :-)

Re: Tsnena

Драган Сатарић
Лакше је мало нама који се разумемо у вики, па админ, па Sitenotice,
па ПОВ, па гласања, па намудривања... итд
За некога са стране који у једном тренутку неочекивано буде
почаствован нечијом пажњом, па чак и привилегован некаквим звањем (са
чијим значењем и не мора бити у потпуности упознат) је све то
занимљиво и сигурно га привуче још мада не схвата све.
Потом неко без додатних објашњења само каже "остали сте без својих
привилегија" што уме да збуни. Није битно да ли неко разуме шта су све
те привилегије нити шта значи губљење истих. Битан је осећај да се
неко са стране малко игра.

Мени се чини занимљивом идеја да се дели признање/титула "Уредник".

Re: Tsnena

Јован Вуковић

2006/9/12, Dragan Sataric <[hidden email]>:
[...]

Па пре смо корисницима који заврше "школу" додељивали дипломиран корисник. Можда би могли и сада да успоставимо нешто тако и да додељујемо активним корисницима (за ствари за које су се пре добијала админ права)

(Јован)