Tvn24

Leszek Zur
  Cześć. W niedziele jest 5 rocznica powstania Wikipedii. W tej sprawie
dzwoniła do mnie dziennikarka z TVN24 bo chcą z tej okazji nagrać
program z naszym udziałem, Mogą być Kraków, Katowice, Wrocław, Poznań,
Trójmiasto, Szczecin, Warszawa (tam mają studia). Program będzie w
niedzielę po południu. Co Wy na to. Muszę jej podać namiary na kogoś.
Jeśli byłby ktoś chętny (a mam nadzieję, że tak) to podajcie mi jak
najszybciej jakieś namiary (GG, Skype, telefon) żebym jej mógł coś
odpisać. Pozdrawiam - Leszek

PS. Datrio się zgodził, szukamy więc jeszcze kogoś

Re: Tvn24

Tomasz Ganicz
Leszek Zur napisał(a):
> [...]
> Jeśli byłby ktoś chętny (a mam nadzieję, że tak) to podajcie mi jak
> najszybciej jakieś namiary (GG, Skype, telefon) żebym jej mógł coś

W tę niedzielę?

Jakby co to ew. mogę, tylko muszę mieć wiadomośc o tym do soboty, do
jakiejś 15-16, jeśli to ma być w tę niedzielę. Preferowane miasto z tych
powyżej: Warszawa. Chociaż w Łodzi też chyba mają studio - w każdym
razie nadają łódzki program regionalny.

GG: 3954520
tel: +42-671-14-24

--
Tomasz "Polimerek" Ganicz
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Polimerek

RE: Tvn24

Dorożyński Janusz
/
| .. Program będzie w niedzielę po południu.

Był?

           Pzdr., Janusz 'Ency' Dorożyński

Re: Tvn24

Tomasz Maciejewski
Dnia 16-01-2006 o 21:14:40 Dorożyński Janusz <[hidden email]>

> Był?
>
>   Pzdr., Janusz 'Ency' Dorożyński

Ano był, Datrio był. ;p

http://tvkg.net/~rico/wikipedia.wmv - tutaj ktoś nagrał telewizor. ;p

Pozdrawiam,
Ponton

Re: Tvn24

Juliusz Z
Dorożyński Janusz napisał(a):

> [...]
Był. Datrio robił za gwiazdora. Trochę czuję niedosyt, bo pani red.
Kuligowska zdominowała go pytaniami...
Julo

RE: Tvn24

Dorożyński Janusz
/
| Był. Datrio robił za gwiazdora.

Ciekawe. Jest gdzieś dostępne nagranie? Tylko cicho, może Beno nie czuwa
;-))

/
| Ano był, Datrio był. ;p
|
| http://tvkg.net/~rico/wikipedia.wmv - tutaj ktoś nagrał telewizor. ;p

Ok., dzięki.

From: "Dorożyński Janusz"
> Był. Datrio robił za gwiazdora.
> Ciekawe. Jest gdzieś dostępne nagranie? Tylko cicho, może Beno nie czuwa

Tylko osoba nieświadoma tremy mogła pójść do studia typu młodzian Datrio.
Myślę, że po programie dopiero zdał sobie sprawę, na jak głęboką wodę
wskoczył (i dlatego mu się udało). Reszta doroślejszych to chyba pełne
portki strachu. O dwóch naszych byłych wikipedystach i poprzednim programie
(kawa czy herbata) nie wspomniam, bo oni są dziennikarzami i już z
niejednego pieca chleb jedli.

Datrio pięknie się obronił, był przygotowany, a że nie do końca, to nic
złego - nie mógł przygotować się do wszystkich pytań. Trochę mu nie wyszło,
że po roku mieliśmy 1000 artów, ale kto to zauważył? Pani prowadzaca wcale
go nie zdominowała - nie mogła tylko ryzykować przerw w toku mowy i swoją
nadmierną gadką dawała Datrio czas do namysłu - pelny profesjonalizm z jej
strony, bo jednocześnie dała mu mówić. I idę o zakład, że miała wyjatkowo
tremę - bo tak zawsze jest, jak się prowadzi na żywca wywiad z kimś
potencjalnie mocno niemedialnym - a to przecież był wywiad z młodym
chłopakiem i wszystko było możliwe.

A co do sugestii Ency, to szkoda, że nie było pytań od widzów, albo paska z
chatem, bo z chęcią zadałbym mu na wizji pytanie, co się stało z przepięknym
portretem Andrzeja Leppera mojego autorstwa, który nie tylko wyleciał z
artykułu, ale przy okazji zmiany przestrzeni zmienił też nazwę (tego się
chyba nie robi). W dodatku na taką jak wstawione nowe zdjęcie. Może nie znam
mechanizmu wiki, ale mam problemy teraz w ogóle z wyciagnięciem tej foki do
artu.

Beno

RE: Tvn24

Dorożyński Janusz
/
| Datrio pięknie się obronił, był przygotowany, a że nie do
| końca, to nic złego - nie mógł przygotować się do wszystkich
| pytań.

Obejrzałem, i jestem tego samego zdania. A tak w ogóle to tego typu imprezy
- gadanie na żywo - jest wyłącznie sztuką gadania na okragło.

Co mnie zabrakło? Tylko jednego - oczywiście nie oznacza to, że sam bym to
powiedział. Było pytanie jaki jest cel wiki. I zabrakło nie że można wejśc,
nie że DVD lub książka, ale - za Jimbem - że jest nim uwolnienie wiedzy i
bezpłatne jej udostępnianie. I jeszcze jedno, o czym kiedyś pisał i Datrio
(niestety przy okazji for-see'ów) - że to świetna zabawa i frajda.

/
| ...  co się stało z przepięknym portretem Andrzeja
| Leppera mojego autorstwa,

Jest jakaś możliwość zobaczenia tego dzieła? Zaintrygowałeś mnie.

   Pzdr., Janusz 'Ency' Dorożyński

Re: Tvn24

Gemma-8
From: "Dorożyński Janusz"
> Jest jakaś możliwość zobaczenia tego dzieła? Zaintrygowałeś mnie.

http://commons.wikimedia.org/wiki/Special:Search?search=lepper - jedno jest
moje - lepsze bo ładniejsze i nieoficjalne, a więc mniej opatrzone, i drugie
ze strony sejmowej - brzydkie, znane, i co ważniejsze - obce,
niewikipediowe, co choć dozwolone, niejednemu kojarzy się, szczególnie
niezorientownemu, z jakimś nadużyciem, lub co najmniej wątpliwym
posiłkowaniem się obcymi źródłami. I to jest argument - żeby z obcych
źródeł, nawet jak wolno, korzystać w ostateczności.

Beno/GEMMA

Re: Tvn24

Panterka
Użytkownik Juliusz napisał:

> [...]

No i oktorej on byl? Bo ja staralam sie nie przegapic i przegapilam... A
Datrio chociaz odpowiadal??:-)
Panther(ka)

Datrio w Tvn24

Bartek Szumski
From: "Gemma" <[hidden email]>

> [...]
> tremę - bo tak zawsze jest, jak się prowadzi na żywca wywiad z kimś
> potencjalnie mocno niemedialnym - a to przecież był wywiad z młodym

Pełna słuszność Beno, nie jest łatwo profesjonalnie wyglądac i mówić w TV :)
Moje uwagi:
- Datrio powinien zadbać na przyszłość o strój (nie musi być garnitur, ale
ładna biała koszula byłaby lepsza) :)
- Datrio powinien zadbać o naukę "Historii Wikipedi i Historii polskiej
wikipedi", może od razu napisze odpowiednie artykuły :)

Generalnie dobrze wypadł jak to już szczegółowo opisał Beno powyżej, może
ten wywiad wrzucić do commons, chociaż jakość kiepka :)

Wikipedysta:Szumyk

Re: Datrio w Tvn24

Adam Kłobukowski
Bartek Szumski napisał(a):

> [...]
>
> Generalnie dobrze wypadł jak to już szczegółowo opisał Beno powyżej,
> może ten wywiad wrzucić do commons, chociaż jakość kiepka :)

Moze poprosic TVN24 aby w duchu Wikipedii udostepnila oryginalne nagranie.

--
Semper Fidelis

Adam Klobukowski

RE: Datrio w Tvn24

Wajda, Paul

> Generalnie dobrze wypadł jak to już szczegółowo opisał Beno powyżej, może
> ten wywiad wrzucić do commons, chociaż jakość kiepka :)
>
> Wikipedysta:Szumyk

Może by wypadł lepiej gdyby w końcu pozowolono mu byc administratorem Wikipedii.

Jonasz

Re: Tvn24

Juliusz Z
Panterka napisał(a):

> No i oktorej on byl? Bo ja staralam sie nie przegapic i przegapilam...
> A Datrio chociaz odpowiadal??:-)
> Panther(ka)

Zaczął bodaj pięć po piętnastej, odpowiadał na pytania całkiem do
rzeczy. Mój niedosyt wynika z tego, że TYLKO odpowiadał, co nie znaczy,
że umiałbym powiedzieć to lepiej. Podobno nagranie jest tu:
http://tvkg.net/~rico/wikipedia.wmv
Julo

Re: Datrio w Tvn24

Michał Buczyński

powyżej, może

> Może by wypadł lepiej gdyby w końcu pozowolono mu byc
administratorem Wikipedii.

> Jonasz

Hmm... nie jestem pewien jak się te dwie sprawy mają do rzeczy, wiem
natomiast jedno:
IMHO Datrio obecnie zbyt rzadko pojawia się na wikipedii.pl, by być
na poważnie administratorem - a szkoda.
Ale to może tylko moje zdanie.

Pozdrawiam, a.m.

Re: Datrio w Tvn24

Juliusz Z
Wajda, Paul napisał(a):

>Może by wypadł lepiej gdyby w końcu pozowolono mu byc administratorem Wikipedii.
>
>Jonasz

CMPDW - co ma piernik do wiatraka?

Jonasz nie pierwszy raz ma zaskakujące skojarzenia i wyciąga
zadziwiające wnioski (np. przedostanio - kobyłka u płota miesiąc temu)...

Julo

Re: Datrio w Tvn24

06-01-17, Aegis Maelstrom <[hidden email]> napisał(a):

> [...]
> natomiast jedno:
> IMHO Datrio obecnie zbyt rzadko pojawia się na wikipedii.pl, by być

Ano. Jak się człowiek mocno zaagażuje w sprawy
Stowarzyszeniowo-Fundacyjne to ma coraz mniej czasu na edytowanie
Wikpedii. Dużą część czasu którą kiedyś poświęcałem na edytowanie
Wikipedii muszę teraz przeznaczać na działalność na rzecz
Stowarzyszenia i tak mają wszyscy którzy się w Stowarzyszenie
zaangażowali.

http://www.ceti.pl/kganicz/poli/kontakt.html

RE: Datrio w Tvn24

Wajda, Paul

> CMPDW - co ma piernik do wiatraka?

Kiedyś myślałem, że pierniki nie pieczę się z mąki. Potem jednak wyszło na jaw, że jednak tak i znów nie wiem.

Jonasz

RE: Datrio w Tvn24

Dorożyński Janusz
/

| Kiedyś myślałem, że pierniki nie pieczę się z mąki. Potem
| jednak wyszło na jaw, że jednak tak i znów nie wiem.

Mnie też już od długiego czasu śmieszy to powiedzenie, aczkolwiek potocznie
używane i doskonale rozumiane. Ale jest drugie - gdzie Rzym, gdzie Krym, bo
akurat zgadzam się z Julo. Datrio może spróbować teraz, pod rządami innego
regulaminu. Nie musi nawet ubierać białej koszuli :-) . Oczywiście jest to
gadanie do ściany, bo Datrio lista nie interesuje, a mnie nie interesuje
rola gońca na jego stronę dyskusji.

   Pzdr., Janusz 'Ency' Dorożyński